Wat vind jij vreselijk aan je ouders?

Ik ontplof momenteel van de frustraties over mijn ouders.

Voor vanavond moet ik voor het eten zorgen, geen probleem. Daarvoor moet ik even spekjes gaan halen bij de slager, 5 km verder op. En dan zegt mijn moeder: ''En als je dan toch bezig bent ga dan voor mij naar de drogist om nagellak te halen, en naar de groenteboer voor een halve kilo boontjes en een kilo tomaten en dan kan je direct ook even voor ons chips, popcorn en chocolade halen voor vanavond, en zo doe je direct iets aan je lijn! ‘’
Zo een opmerkingen maakt mijn moeder altijd, steken onder water.

Waar erger jij je aan bij je ouders?

Oh ze zijn wel chill.
Behalve hun houding tegen over drugs is erg jammer.

Dat ze altijd zo aan het zeiken zijn over hoe laat ik thuis moet zijn na het uitgaan en dat mijn vader heel erg beschermend is en een hekel aan jongens die ik mee naar huis neem heeft.

wow, je moeder laat je 10x zoveel werk doen terwijl je ook gewoon naar een reguliere supermarkt kan, en nagellak moet ze maar zelf halen o.0.

ik erger me altijd, dat me moeder zich altijd zo gaat aanstellen als ik iets over haar zeg.

mijn ouders zijn eigenlijk helemaal niet zo erg (:
ze doen wel eens gek thuis ofzoo, maar gelukkig doen
ze wel normaal bij andere! hahaa.

Dat mijn vader sandalen draagt.
Oke, hij doet het alleen op vakantie maar toch :’)
Aan de andere kant hij moet het zelf weten als hij het lekker vindt lopen.
Ok nutteloze post.

Ik word gek dat ik geen hakken mag dragen van mn vader (ik ben al fucking 17 man)!!! Terwijl ik zoooo graag enkellaarsjes wil.

mijn ouders denken meestal dat ik verkeerde dingen doe dat vindt ik heel erg irritant.
laatst was ik heel erg moe & dan komt mijn vader met zo een kutvraag van: ROOK JE ?
ik denk zo van WTF is er mis met jullie :O?
af en toen hou ik ht gewoon echt niet vol tazz…
het is een wOnder dat ik naar het schoolfeest mag ( na een paar keer vragen dan )

Mijn ouders zijn eigenlijk ook helemaal niet zo erg (:
Maar ze moeten altijd ‘populair’ doen als er vriendinnen of jongens over de vloer zijn, om te laten zien dat ze best wel toffe ouders zijn. haha, ik schaam me altijd dood.
En de overbezorgdheid van m’n vader als ik uit ga of met bepaalde jongens omga ofzo…
Maar verder zijn ze wel chill (:

Dat ik m’n haar niet mag verven pfff terwijl mn broer zijn haar pas zwart heeft geverfd. In sommige dingen zijn ze echt ontzettend streng zonder reden, ik mag bijvoorbeeld wel gewoon een piercing. Maar haar verven mag dan weer niet…

als ik ruzie met m’n moeder heb gaat m’n vader zich ermee bemoeien, en andersom idem dito.
als ik geen ruzie met ze heb zijn ze wel chill (:

dat ze altijd (en dan vooral mamsie) al m’n huiswerk en toetsen moeten weten, moeten weten hoe laat ik uit/thuis ben, ik mag niet vaak uit.

en ze hebben niet eens goede redenen. als ik dan vraag waarom ik niet vaak uit mag zegt ze ‘ja gewoon.’ Dan zeg ik van; ik ga me niet in coma zuipen hoor. zegt ze ‘ja weet ik wel hoor!’ en dan begint ze maar snel over iets anders. WANNEER ZEGGEN ZE NOU EENS WAAROM IETS NIET MAGGGG? oh haha dat is eruit.

Dat me vader zo veel en vies eet, dat hij altijd commentaar heeft op alles,ontzettend boos kan worden. & Me moeder is niks op aan te merken.

overbezorgdheid over allerlei categoriën: mijn eetgewoontes, mijn school, mijn slaapgebrek enzovoort enzovoort

Niks eigenlijk, mijn pappie en mamsie zijn lieeeef !

maar wel ; jongens, ze doen alsof het buitenaardse wezens zijn. En dan beginnen ze daar zo heel irritant over te vragen, maarja.

van me vader mag ik nooit uit! maar na lang zeuren mag het soms…
me moeder vraagt altijd aan me broer of hij iets weet van mij :frowning_face:
zoals of ik rook! en dat vragen ze ook altijd onder het eten en me broer begint zich ermee te bemoeien!!:zwhip:

Ik mag geen Vriendje <_<

edit: En ook niet uit D<

Dat ze soms zo zeuren om NIKS!

En dat ik niks in het huishouden doe, terwijl ik wel 32 tot 40 uur per week werk, naar school ga, met de hond uitga (2x per dag, de andere 2x mag m’n moeder of stiefvader doen), ik 2x per week stofzuig, het afwasmachine in en uitruim, nooit geld aan hun vraag. En daarbij heb ik ook nog een vriend die ik vaak wil zien + vrienden waar ik graag dingen mee wil doen.

IS DAT NIET GENOEG?

als hun iets niet mooi/leuk vinden mag ik het niet
en ik heb nog een broer maar ik moet alles doen in huis
zoals klusjes enzo
en als ik is een keer vraag of hij dat kan doen
noemen ze me lui en zeggen ze dat ik hun ook niet meer om hulp hoef te vragen

en als ik me 1x verslaap zeuren ze er wel weken nog over
(nou eigenlijk verslaap ik me best vaak, maar dat weten ze niet)