Wat vind jij van..

UGG’s? -
birkenstocks? -
crocs? -

Omdat de meningen hier over altijd zo verschillend zijn ben ik wel is benieuwd welke van deze drie toch het hoogst scoort :grinning_face_with_smiling_eyes:

Allemaal lelijk.
Maar crocs vind ik dan de minst meeloperigste schoenen, als je het snapt. De rest kopen sommige mensen gewoon omdat anderen het ook dragen.

Uggs: niet geschikt voor mensen met scheve voeten en weinig geld.
birkenstocks: een stomme rage. maar ze zitten wel lekker.
crocs: moeten verboden worden.

duseh. birkenstocks scoren bij mij het hoogst?

Lelijk
Lelijk
Lelijk.

Toch scoren de Uggs bij mij het hoogst x’)

UGG’s?
die uggs die je het vaakst ziet vind ik meestal lelijk. ik vind het alleen mooi als het bij je stijl past (bijvoorbeeld bohemian). als er veel bontrandjes en frutsels aanzitten vind ik ze wel ok, maar dan wel in het zwart of wit.
birkenstocks?
lelijk en oncharmant… vooral als je van die grote, magere voeten hebt zou ik zoiets niet aantrekken. alleen op het strand vind ik het wel kunnen!
crocs?
het ergst van allemaal. altijd oncharmant en lelijk, je ogen worden er meteen naartoe getrokken. zou ik nooit kopen.

Allemaal even lelijk.

Doe dan maar birckenstoks…

Alle drie lelijk. Crocs vind ik het ergst, ugg’s het minst erg.

Lelijk.

Alledrie lelijk.

Alledrie lelijk, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het echt vet LEUK vind… het is gewoon in

dat klopt wel, maar is dat dan een probleem?

Mee eens.

ugg’s vind ik over 't algemeen wel lelijk, maar ik denk dat het er ook aan ligt hoe je het combineert, van die meisjes met die bruine ugg’s ja lelijk, maar ik zag een meisje en die had korte lichtblauwe en ze combineerde ze echt leuk dus dan zeg ik ja het kan.
hetzelfde als met birkenstocks die vind ik leuk onder bijv. een linnenbroek of zo’n broek met zakken als je snapt wat ik bedoel, maar onder een jurkje staan ze ws. vet lelijk ik heb ze ook omdat ze gewoon heerlijk lopen!
en crocs heb ik ook haha maar dat is meer voor in huis en honden uitlaten als ik m’n bed uitmoet en ik moet meteen @buiten voor honden, dan ga ik niet helemaal m’n schoenen aan trekken terwijl ik ook gewoon in die dingen kan schuiven haha en ze lopen best goed al doe ik ze verder dan dat niet aan :wink:

UGG’s? - Ik vind ze leuk, maar niet hoe ze bij gemiddelde nederlander worden gedragen. Spijkerbroek, shirt, uggs. Nee, dat vind ik echt niets. Maar als je er goed over nadenkt en het echt erbij past, vind ik ze zeker leuk. Heb zelf een paar staan, draag ze gewoon nooit omdat iedereen ze draagt.
birkenstocks? - Alleen die teen-dingen vind ik echt vreselijk. Echt, heel erg lelijk. Waarom droeg/draagt iedereen die? Bah bah bah.
crocs? - Mijn ouders hebben ze om bijv. mee in de tuin te werken, en dan vind ik 't ook helemaal oke. Ik kan er geen last van hebben. Zodra mensen ze normaal gaan dragen heb ik iets van; ‘okeeeeee…?’

ugss - leuK!!
birkenstochs - mwaa…
crocs - iel

UGG’s? - gaan wel, als je ze goed combineert.
birkenstocks? - nou, nee. vreselijk.
crocs? - de meest afgrijselijke van alle drie.

Ik vind birckenstocks wel leuk… In de zomer! :stuck_out_tongue:
Maar de andere twee zijn verschrikkelijk. Vooral UGG’s!

Alledrie vreselijk.