Wat vind jij van .....?

Hey meiden!

'kheb een vraagje, ik heb nu een vriend.
En hij laat z’n schaamhaar staan.
Wat vinden jullie ervan?

Moeten jongens hun schaamhaar scheren of knippen? Dus helemaal glad of zeg maar gemillimetert.
En wat doen jullie zelf? Laten jullie het staan of niet?

Nou, wat vind jijzekf er van? Als je het echt heel storend vindt kun je vragen of hij het wil scheren maar zo niet kun je het zo laten. Je moet je ook bedenken dat haar heel normaal is en dat je vriend er waarschijnlijk niet bij stilstaat om het te scheren. :wink:

ken eigenlijk geen jongens die het echt millimeteren…
mn vriend houdt het een beetje bij door het te knippen of te trimmen op de laagste stand wanneer het echt te lang wordt en dat vind ik wel prima.

Als ze er maar voor zorgen dat het geen oerwoud is. Hoeft van mij niet allemaal glad te zijn, maar even bijknippen is niet zo moeilijk.

Ik vind t persoonlijk niet zo fris…

Mijn vriend is altijd kaal, XD

Mijn vriend scheert t gewoon…

Alles eraf. Brr ik weet niet wat ik moet verwachten, maar ik wil geen harige beer of zo.

hahahah harige beer :"D

Zolang het maar geen vies oerwoud is, vind ik schaamhaar wel oke.

ik heb geen vriend, maar ik zou het wel waarderen als hij het een beetje in toom houdt :slightly_smiling_face:

Ik vind dat het er hoort. Een jongen zonder schaamhaar vind ik persoonlijk er niet uitzien. Mijn vriend houd het wel bij want een oerwoud is ook niks.

Als je zorgt dat het er gewoon netjes uitziet is er niets aan de hand vind ik.

Bij mij hebben alle twee de vriendjes het altijd geschoren. Vond ik wel prettig, dus waarom niet:’)

Ben ik serieus de enigste die met een beetje haar mooier vind dan een kale lul? Ik vind dat zo kinderlijk als het helemaal kaal daar beneden is :’)
Oh, ha ik zie nu pas de reacties boven mij. Fijn, ben niet de enigste.

^ Nee vind ik ook!
Maar, ik vind het ook niet mooi als er teveel is zegmaar :wink:
Maarja mijn vriend houd het gewoon mooi bij.
wat ik wel echt vies vind… is mannen met te lang okselhaar…

Mijn vriend is altijd heel trots op zichzelf als hij zijn ballen heel glad geschoren heeft. De weirdo

Mijn vriend doet er niks aan, maar eerlijk gezegd kan ik me er niet aan storen :’)
Hij is sowieso niet zo’n ijdel type, als hij ooit iets anders dan z’n gezicht gaat scheren eet ik m’n schoenen op.