Wat vind jij van YouTube kanaalen ?

Hoi lezers,
ik heb en vraagje …
ik wil heel graag en YouTube kanaal makken, over make up, over dingen die ik bvb leuk vind, en de merken die ik gebruik … ect, toen vroeg ik aan mijn zus wat zij er van vond, en ze zij dat ze het niet echt het nut er van in zag …
en nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden.
groetje Christel :flushed:

Als je dat zelf leuk vind dan moet je dat vooral doen.
Je moet alleen wel rekening houden met dat het voor altijd op internet staat, en iedereen kan het zien, dus mensen kunnen ook minder leuk reageren…
Je merkt vanzelf wel of mensen je filmpjes leuk vinden of niet.

Om op te vallen op youtube moet je wel in bepaalde opzichten vernieuwend of anders zijn dan de rest. Anders gaan mensen je filmpjes niet kijken. Daar komt ook een redelijke camera bij kijken meestal, met een brokkelige webcam kom je niet ver.
En zoals hierboven al wordt gezegd, eens op het internet, voor altijd op het internet.

Uh dat verschilt per kanaal, sommige zijn leuk en sommige niet. Dus ja, het ligt eraan of je een beetje leuk filmpjes kan maken.
En nuttig is YouTube over het algemeen toch niet dus dat het geen nut zou hebben maakt verder ook niet uit.

Ik snap dat gelul in de ruimte nooit, maar als jij er heel gelukkig van wordt, moet je 't vooral doen

Dat begrijp ik, dat vind ik ook, maar soms is het wel handig om te weten waar mensen die T-shirt bvb heft gekocht … enzo …

Bedenk je dat het om entertainment gaat. Mensen gaan geen filmpjes kijken als je in slechte beeldkwaliteit je nieuwe schoenen laat zien. Dat boeit niemand, sorry. Dus je moet er wel iets leuks van maken, anders trek je geen kijkers.

Realiseer je ook dat wanneer je een filmpje op youtube zet, dit niet binnen een week een miljoen kijkers trekt. Dat werkt gewoon niet zo.

Ik vind het opzich wel leuk om te kijken, maar realiseer je wel dat er al een heleboel van zijn dus je moet echt vernieuwend zijn ten opzichte van die andere.

ik zoek al lang naar iets wat mensen graag willen weten of zo, en daar en video van makken, alleen ik kan echt niet vinden, normaliter ben ik super creatif en verzin ik wel altijd wat, maar de laatste tijd … No Inspiration …
Ik had iets, dat was iets wat ik gelezen had in en Franse magazine, en dat dan via video vertellen aan mensen, maar en week daarna, dacht ik van, dat is toch niet boeiend … :cold_sweat: :dry:

Ik vind het ook wel leuk om daar naar te kijken, maar net zoals ze daar boven zegen het blijft voor altijd op internet en je moet origineel zijn …

kom op mensen, please

Mag de titel alsjeblieft anders? Please?
Vindt * en kanalen*

please.

wat zou jij hebben gezet ?

Ik zit zelf heel veel op Youtube, en mijn Engels is in een half jaar zo gegroeid dat ik hele verhalen kan vertellen in het Engels en ik ben pas 12 =D
Als je kijkers wil trekken, laat het er dan mooi uitzien, spam niet, zeg nuttige dingen en doe geen YouTubers na, en natuurlijk moet de kwaliteit goed zijn, 50 % van je kijkers zullen wegklikken als de kwaliteit slecht is (betweterig ben ik, inderdaad)
xx Laat me je account naam weten =D

Ik heb wel en account maar geen video’s, en mijn egels is ook heel snel omhoog gegaan door YouTube,
en ik heb geen film camera of zo, alleen mijn mobiel die 5 megapixels heft … ik weet niet of dat dan wel in zo’n goede kwaltijd is …

Dit ja, maar ik vind ook dat je dit alleen moet doen omdat je het écht leuk vind, niet omdat je graag via youtube bekeken wilt worden. Ik denk dat veel beginnende youtubers en bloggers zich daar echt in vergissen omdat het nu zo erg gehyped wordt.

‘Vind jij’ is geloof ik wel goed hoor. Als jij achter de persoonsvorm staat moet de psv toch in de stamvorm?

Oh wacht, of is het omdat er ‘wat’ voor staat en dat daardoor de zinsopbouw verandert wel met een t? Waaah ik weet het niet meer

ik begrijp dat niet, ik woon in Frankrijk en heb nog nooit Nederlands lees gehad --’ ik lees veel Nederlands dat is het. Dus voor iedereen sorry dat mijn Nederlands niet zo goed is, en sorry voor de fouten.

Dan heb ik niks gezegd.

maar wat vinden jullie nou over de mensen die dat doen, wat denken jullie, dat ze dat doen om beroemd te worden, of meestal omdat hun dat gewoon leuk vinden