wat vind jij van sneeuw ??

geef hier jou mening over deze vraag : wat vind jij van sneeuw ??

wat vind ik van sneeuw : ik vind sneeuw opzich wel leuk op school met sneeuwballen gooien wel grappig :slightly_smiling_face: maar als je naar huis moet is het wat minder ook als je dan met trein moet & die dan 3 uur vertraging hebben maar als je dan weer thuis bent is wel leuk & als donker is en mooie lampen schijnen etc is het ook wel mooi hoe mooi wit het is :slightly_smiling_face:

Het is kut

Leuk, maar alleen met kerst. Ik had het nu toch wat warmer verwacht.

Ik hou van sneeuw! Sprookjesachtige wereld : D

Wel jammer dat ik er morgen door heen moet maar nou en.

Dit jaar heb ik er geen zin in. Gewoon niet.

Ik vind het leuk om te zien en het is (soms) ook wel leuk om erin te spelen haha :grinning:
Maar idd het is minder als je erdoor heen moet lopen/ fietsen…
en ik vind het jammer dat het in februari sneeuwt… want wss ligt het er in maart nog steeds.
Terwijl al die krokusjes enzo al uitkwamen, die vriezen nu allemaal dood…
Dag lente :frowning_face:

Sneeuwerig. Wit. Koud.

Heel mooi, leuk, ik hou ervan, het is alleen vervelend in het verkeer.
En ik heb op moment meer zin in zomer dan in sneeuw (= winter), helaas.

KHUT.

Geweldig, als je op wintersport bent

Awesome :grinning:
Sneeuw maakt gewoon vrolijk.
Alleen in 't verkeer is het behoorlijk kut ja, maar de sfeer mag er zijn (:

Vreselijk. Er valt een uurtje sneeuw en heel Nederland is gelijk in rep & roer. Treinen rijden niet meer, er staan kilometers files wat nergens voor nodig is. Het is maar een beetje sneeuw mensen!

1 dag is t leuk, en dan mag t wel weer weg (:

Awesome.

Lovely!

Super :slightly_smiling_face: ik ging naar huis maar moest 10 kilometer fietsen en toen hb ik eerst maar een sneeuwballen gevecht gehouden en gewacht tot dat de sneeuwschuiver langs was geweest

Super leuk :grinning:

Super leuk!
Wel beetje jammer dat ik dan 12km moet fietsen, maar voor de rest vind ik het wel heel leuk ;d

leuk maar alleen het verkeer ja, vooral als je elke dag met de bus/tram reist