Wat vind jij van lovin

heeyya,

ik kijk vaak op jullie website en heb nog nooit een account aangemaakt omdat ik nooit zoveel te vertellen heb.
een vriendin van mij had laatst een app die je kan downloaden op lovinapp.net. als je die app download moet je invullen wie je leuk vind en als de ander de app ook heeft en ook jouw naam in heeft gevuld dan is er een match en zie je dat allebei

wat vind jij ervan om er zo achter te komen of de ander je leuk vind?

ben benieuwd :upside_down_face:, dooeii

Een app kan niet weten of jullie elkaar leuk vinden… Denk nou eens nuchter na.

spam?

Nou zo’n app bestaat wel degelijk. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Jij vult in welke van je FB vrienden je wel leuk vindt. Als de ander jou ook ingevuld heeft krijg je beiden hier een melding van.

Beetje sneu zulke apps, mja t bestaat wel.

huh wat

Ik laat het liever toch zelf weten als ik iemand leuk vind. Vindt zo’n app niet netjes. Waar is de realiteit gebleven?

^ Haha ja echt hè, dat las ik pas ook!

Daar heb ik met mijn vriend okk een beetje last van. Maar we knuffelen gwn wel in het echt enz maar hvj zeggen is wel een beetje lastig voor ons we weten zelf niet eens wwaarom maar het is gewoon lastig hehe

^ weet niet hoe lang jullie samen zijn, maar “hvj” is ook niet iets wat je zomaar zegt lijkt me. :"D

On-topic: handig voor als je elkaar niets durft te zeggen of bang bent een blauwtje te lopen, maar niet echt iets voor mij.