Wat vind jij van hollister/abercrombie&fitch???

Er is veel gedoe rond de merken maar wat vind jij er nou precies van?

-me toevoegen als vriend mag :sob::muscle:
xoxo

mother. of. god. XDDDDDD

:'D

Maar om even serieus te reageren: Ik vind het duur. En meer lounge kleding ofzo, als ik heel veel geld zou hebben zou ik het misschien kopen om thuis in te hangen maar daar vind ik het echt te duur voor. Verder vind ik het niet heel speciaal, al hebben ze wel leuke shirts voor jongens vind ik.

Ik draag het alleen om te sporten :slightly_smiling_face:

Ik vind er niks aan

Het is typisch zo’n trend merk, vooral voor tiener meisjes naar mijn idee. Over een jaar of twee is iedereen het weer vergeten verwacht ik.

Vind hun kleding overigens veel te duur voor wat het is, je kan hetzelfde bij de H&M kopen voor 1/3 van het geld. :’)

Heel slecht.
De baas van abercrombie & fitch is echt verschrikkelijk.
Zijn kleren zijn zegt hij ‘only for the cool kids’ en duur omdat arme mensen niet cool zijn. En hij zegt ook dat hij alleen mooie mensen in zijn kleding wilt zien, dus daarom hebben ze geen XL: hij vindt dikke mensen lelijk. Verder is hij zelf ook heel lelijk, dusja.
Wel heb ik een hollister jas, maar dat is alleen voor de kwaliteit. Die is wel goed, buiten de prijs. Alleen zijn de kleren zo standaard, je betaald meestal voor het merk.

oh

Deze reactie wordt natuurlijk weer gelijk gegeven.
Die baas mag niet mensen lelijk noemen, maar jij wel. Waarom?
Jij hebt nu zo iets van ‘omgggg hij noemt mensen lelijk’ maar zelf doe je het ook.
Je bent trouwens niet de enige die dat doet hoor.

En verder snap ik ook niet waarom iedereen het zo’n schande vind om voor het merk te betalen bij hollister of de abercrombie.
Denk je dat dat bij merken zoals adidas en weet ik wat allemaal niet is.

Te simpel voor die prijs.