Wat vind jij van girlscene?

Zeg het hier :grin:
Ik vind het hier altijd heel gezellig en er staan vaak leuke berichten in het nieuws!

haha kan niet zonder girlscene :slightly_smiling_face:

Ik vind het een leuke site, al zijn de items op de homepage soms een beetje veel van het zelfde of ze spreken me niet echt aan (al staan er ook vaak nuttige dingen tussen moet ik zeggen) Verder vind ik het heerlijk om lekker rond te neuzen op het forum.

was er niet al zo’n soort topic als dit?

Zo’n topic is er toch al?

Hmm waar staat die?
Kan hem niet vinden met de zoekoptie :blush:
Heb het effe nodig voor iets ;p

helemaal gelijk over dat op de homepage

Als ik mijn pc aan heb staan, dan ga ik altijd automatisch al naar Girlscene xD

-

Ik kijk eigenlijk wel heel vaak op Girlscene :wink:
Maar het is ook wel een hele leuke site eigenlijk.
Andere forums gaan lang niet zo snel en de nieuwtjes bij home hier zijn ook heel handig.

Ik vind Girlscene echt geweldig, maar nu met dat hele ‘nieuwe columniste’-gebeuren vind ik er niet veel aan. Ik vind de gehele actie nogal naïef.

Geweldig :slightly_smiling_face:
het is m’n startpagina en zit er elke dag wel op!

Super, na hyves is het mijn tweede site waar ik wel 3042037 keer per dag op kijk!

Leuk, anders zou ik er niet op zitten :3

De homepage berichten vind ik niet zo boeiend meer laatste tijd,
ik zit hier vooral nog voor het forum, daar vermaak ik me prima :grinning_face_with_smiling_eyes:

En ik vond die column wedstrijd een beetje vreemd, daar heb ik dan weer
zelf een column over geschreven maar die mag ik van Monique overal publiceren
behalve op girlscene, dus als je mijn column over de wedstrijd wil lezen klik je hier

Geweldige column! Ben 't helemaal met je eens, hehe.

't Forum is verslavend en heel af en toe is er iets leuks te vinden op de homepage.

Ben het helemaal met je eens. Die column is heel goed.

:ok_woman:

Ik houd van je x]

Ik vind de homepage en berichten de laatste tijd echt niet meer boeiend. Het forum is veel leuker :'D op de bannen na dan.