wat vind jij van deze laarzen??

verwijderd :grinning: thnks voor de reacties

Maillot, h&m 5/7 euro rokje, licht topje/shirtje, cardigan en leuke acessoires =)

die zijn wel leuk ja :slightly_smiling_face:
combineren zal ik maar aan anderen overlaten:/

Of in plaats van het rokje, een donkere jeans.
Ik zou zo’n oversized gebreide cardigan erbij doen.

jaa dat is wel een combi
thnks

Ik vind ze wel leuk =)
En misschien kun je ze combineren met een spijkerbroek, een lang shirtje/hempje en een blazer in de kleur van je schoenen? En dan nog met een leuke ketting en je bent klaar.

Een donkere jeans, en die dan in je schoenen doen.
Door boven een houthakkers blouse, en die doe je ook in je jeans, met een leuke riem.
En verder wat leuke armbanden etc.

die zin echt superleuk!.
ik zou ze combineren met een maillot, een taille rokje,
shirtje/hempje eronder. En een blazer.

Er kan zo veel bij, van een jurkje tot een rokje tot een spijkerbroek met een cardigan

okeeyy egt super ideeen hier thnks allemaal hier heb ik dus egt wat aan :grinning:

mooi!

2 vriendinnen van me hebben ze!
past eigelijk bij bijna alles wel, als je maar een beetje grijs in je kleren laat terugkomen
jurkje met legging is t leukst
suc6!

Ik vind zo leuk! Vooral die hak. (A)
Ik denk dat je het met best veel dingen aan kan doen hoor, met een lichte skinnyjeans en iets leuks erboven ziet het er al wel goed uit denk ik!

ze zijn wel leuk alleen ik vind het niet zo mooi dat zie zool eronder uitkomt aan de voorkant als je begrijpt wat ik bedoel.
de kleur kan je makkelijk combineren past overal bij!

dankje wel allemaal als iemand nog wat wil schrijven heel graag hoe meer tips hoe beterrr :grinning:

super leuk waar heb je die gekocht ik zoek zulke al zolanggggg

oeh, die zijn leuk!
misschien met een hele lichte broek? (:

Ik zou niet met lichte panties of lichte leggings (onder 50 den.) gaan werken, dan wordt het hel gauw ordinair!

Ik zou niet met lichte panties of lichte leggings (onder 50 den.) gaan werken, dan wordt het heel gauw ordinair!