Wat vind jij van de modeprogramma's op tv?

Hello mensen… ik, esther, ben bezig met mijn scriptie! Ontzettend leuk kan ik je vertellen!

Nou ik heb jullie, trouwe leden van Girlscene hard nodig!

Ik doe onderzoek naar mode op televisie. Naar mijn mening is er op dit moment geen goed modeprogramma op tv. Geen programma dat echt ingaat op de mode en het het werk van a tot z laat zien. Het schap van de tijdschriften wordt gedomineerd door de glossy’s en de modeblogs schieten als paddenstoelen uit de grond. Op tv zie je vooral voetbal, koken, klussen, zingen…nouja noem maar op!

Mijn vraag aan jullie is: hoe ziet jouw modeprogramma eruit? Wat vind jij leuk om te zien als het gaat om mode? Een metamorfoseprogramma? Of juist helemaal wat anders?

Nou, ik zou het erg tof vinden als jullie hier even een klein minuutje over na willen denken en je bericht plaatsen! Let me know!

Gr,
Esther

Jeeeezz, Hoeveel dezelfde topics maak jij wel niet ?
En hoeveel acounts maak je hiervoor wel niet aan ?

http://forum.girlscene.nl…p_tv/list_messages/141324

Ik kan mijn eerste bericht niet terug vinden! De pagina geeft dan een foutmelding…vandaar!
De reden dat ik het in twee verschillende fora heb geplaatst, is dat het onder beide wel past en ik misschien meer reacties ontvang! that’s why:)

Nou, we hebben toch dingen als Benelux/Americas/Australias Next Topmodel?
En Project Runway? Gok’s Fashion (is dat er nog voor?), etc.
Ik vind dat er aardig wat zijn, mn vader ergert zich er in ieder geval groen en geel aan, haha!

Ik vind het heerlijk om naar te kijken,
maar afentoe word ik er jaloers van.