Wat vind jij van andere stijlen?

Titel zegt het al.

Zoals emo, gotic, punkers, enz.

Oftewel alleen de ‘alternatieve’ lui? (in hoeverre je dat allemaal alternatief kunt noemen)

Hangt van de mensen af. Als ik ze niet ken en ze zien er niet uit(van die types die hard hun best doen om erbij te horen en de eerste de beste gothic soepjurk kopen bijv.) dan heb wel zoiets van: lame.

Nou, ik vind het niet mooi.
Maar dat is mijn mening.

Het is niet mijn stijl, maar als iemand anders het wel mooi vindt en zich er prettig in voelt, dan moet hij/zij het vooral dragen. Ik beoordeel iemand er ook niet anders om.

eerlijk gezegd, vind ik het dikke aandachtrekkers
sorry.
maar idd: ik erger me er zeker niet aan ofzo.

Ik irriteer me er altijd aan dat van die (w)emo’s lid zijn van hyves zoals: Ik ben mezelf & Unique persons & Ik heb een eigen stijl, want zo uniek zijn ze niet. Ik vind het niet mooi.

Het verschilt per persoon; of het ze staat en gewoon hóe dat ze die kleren dragen.

Ik kijk alleen walgend als er weer eens een emo meeting op een of ander station is, stelletje mietjes en attentionwhores. verder maakt het me niet uit.

Moeten mensen zelf weten. Ik erger mij er niet aan ofzo.

Ik vind het niks, haha maar ik heb wel een vriendin die emo is,
maar ik vind het oké, alleen ik vind dat gezeik van ’ Ik word gepest omdat ik gothic ben’ echt irritant, want je loopt er anders bij als anderen, dus je kan het pispaaltje worden. Je kiest er zelf voor en dat krijg je er meestal bij. Maar de mensen vind ik wel oke, alleen ja sommige met al die pinnen enzo… zijn agressief.

waar slaat dat nou op? dus als je je anders kleed is het normaal dat je word gepest? en dat moet je dan ook maar accepteren?

.

ik zeg toch Kan! nee niet accepteren je doet er maar lekker mee wat je zelf wilt, maar dat gezeik ben ik zat. Je kiest er voor om anders te kleden en ‘buiten de groep te vallen’ daarom. En dit is mijn mening, en als jij een andere mening hebt oké , maar dit is de werkelijkheid. zoals ik het zie, en gezien heb bij mij op school uiteraard.

Je hoeft ook niet perse buiten de groep te vallen hoor, ik draag wel een beetje gothic kleding - maar niet extreem of zo - en ik word nooit uitgescholden. Ik voel me ook een stuk zekerder in die kleding. Als ik wat normaals aan heb of had, dan was ik altijd doodsbang voor een opmerking. En als ik dan mn eigen ‘normale’ kleding weer aan heb ben ik nergens bang voor. Dus denk dat ik dat ook wel uitstraal. Ik hoor ook gewoon bij de groep, ookal zijn die personen totaal anders. Iedereen doet gewoon aardig tegen me.

ja een vriendin van me word ook geaccepteerd, zo kan het ook. :’)

-

Aandachttrekkers? Dus omdat je kleding draagt die je leuk vind trek je aandacht? Geloof me, dat is niet zo. Ik draag ook liever alternatievere dingen maar ik haat het om reacties en aandacht krijgen. Maar daardoor ga ik me nog niet anders kleden.
Verder ben ik het eens met E_Kid.