Wat vind jij van... aandacht van onbekende jongens

Hee

Ik vroeg me af wat jullie vinden van aandacht krijgen van onbekende jongens/mannen op straat. Zoals vrachtwagenchauffeurs die toeteren (terwijl ze alleen maar je rug hebben gezien :stuck_out_tongue:) en jongens die fluiten of roepen (of van die :couplekiss_man_woman: lippen maken, haha!). Vind je het irritant of kick je er juist op? En ga je erop in of negeer je het?

x

Nogal irritant en natuurlijk negeren…

van die oude vente is NIET leuk =D
Ma (mooi :stuck_out_tongue: ) jongens als die da doen vind k da nie erg; (ik doe alleen of ik ze negeer, haha :stuck_out_tongue: )

Is wel grappig :slightly_smiling_face: hahah laat ze lekker lol hebben :slightly_smiling_face:

‘of kick jij er juist op’ XD haha.

Ik vindt 't sneu…
En van die zoenlippen maken? Xd dat is bij mij nog nooit gebeurt, ze schelden me dan meestal uit voor gothic ofzo ( 't enigste woord wat ze kennen ^^)

Vreselijk… bouwvakkers en vrachtwagenchauffeurs enzo…
Ik vind het ook naar als jongens wat roepen of fluiten… Zo iemand hoef je ook al meteen niet meer… Ik weet niet ik vind het heel triest. Volgens mij doen normale mensen dat ook niet! Dat van die zoenlippen heb ik volgens mij nog nooit gehad, wel dat jongens achter je lopen en dan hard gaan praten van woow zie die kont, lekker! Gadverdamme dat wil je dan echt niet horen.
Maargoed meestal negeer ik het en soms geef ik ze gewoon zo’n afkeurende blik.

Asociaal :wink:

moeten ze zelf weten ik reageer er toch niet op :stuck_out_tongue:

haha ik vind het lachwekkend…komt heel vaak voor als we op de fiets naar school gaan…de vrachtwagenchauffeurs toeteren, de stratenleggers fluiten xD…als je met zon grote groep bent dan doen we altijd iets terug maar als je met zn 2en bent of in je eentje dan reageer ik niet ^^

ik vind van die jongens die dat kei droog hoi gaan zeggen altijd grappig xD dan zeg ik echt altijd hooiiii terug. maar van die oude mannetjes die aan de straat werken enzo vind ik vies. die kijk ik ook altijd meteen boos aan.

die negeer ik vind ik vervelend, ik vind t ook vervelend al vreemde jongens in de kroeg tege me aan gaan lulle :S

als ik chagerijnig ben, draai ik mijn hoofd de andere kant op, en steek mijn middelvinger naar ze op… Whaha. Jongens, kan leuk zijn, ligt een beetje aan de situatie;)

Haha dat heb ik ook wel is. Dan gaan van die lelijke ouwe bouwvakkers naar je toeteren en schreeuwen enzo, nou das wel irri >_<

Het irriteert me maar ik zeg er niks tegen dus :slightly_smiling_face:

Ieeuw, mannetjes die áltijd zeggen: Hallo (Jonge)Dame(s). Jak. & Bij jongens, ik negeer het maar vind het wel leuk (A). Maar buschauffeurs en vrachtwagenchauffeurs die toeteren: héél irritant, ik shcrik me altijd rot :stuck_out_tongue:.

Helll noooo
zwaar irritant

mooie jongens die alleen kijken vind ik dan wel leuk(A)

meestal lig ik meteen dubbel -.-
kan er nix aan doen xD
maar laatst ook ik fietste met 5a 6 jongens en 1 vriendin, zegt zo’n bouwvakker wat … die jonges vrolijk terugzwaaien en roepen… zegt hij heel chagrijnig Néée ik bedoel jullie niet
dan heb ik echt meteen de slappe lach
xxx <3

Ik vind het wel leuk, maar toch negeer ik het…

Ik negeer het, maar het is goed voor mijn zelfvertrouwen. xD

oo ik vind het wel ok als ze knap zijn maar dan nog…
ik was op vakantie naar centerparcs in nederland en er waren twee jongens in het zwembad. Ze zaten te fluiten als ik en me vriendin het water uitkwamen en achtervolgden ons. dat was zoo irritant dat ik het gewoon recht in hun gezicht heb gezegt dat ze zoo vreselijk irritant en aanstellerig doen. ach ja, jongens…