Wat vind jij sexy aan een jongen?

Wat vind jij sexy/schattig aan een jongen?

qua uiterlijk of innerlijk.
want sexy is van uiterlijk.
schattig van innerlijk.

Allebei een jongen kan toch ook iets schattigs hebben qua uiterlijk :wink:

Uhm, als ‘ie van die onverwachte lieve uitspraken of acties heeft :’)
Of als 'ie je zo heel onschuldig aankijkt.
Ik vond het ook altijd wel lief bij mijn ex zo dat 'ie dan stoer ging doen met wat hij wel niet kon (karate etc.) en dat vond ik zo schattig XD!
Gewoon al als 'ie een beetje gentleman is en de deur voor je openhoud of je jas voor je pakt.

Gewoon kleine dingetjes en dat is soms heel lief. :’) :’)

inderdaad juist die kleine dingetjes maken een jongen lief/leuk/schattig
en als ze een beetje mysterieus zijn is dat very sexy. :]

Zijn glimlach en zijn cute hoofdje :drooling_face:

[i]Hij kijkt altijd ongelofelijk schattig, en dan smelt ik helemaal. :drooling_face:
En z’n ogen, groot, lichtblauw, met hele lange wimpers. En dan heeft hij ook nog blond haar. :drooling_face:
En het is sexy als een jongen gitaar speelt. :drooling_face:

(en hij is 2 jaar ouder en een stuk groter dan ik maar toch vind ik 'm schattig. ::sunglasses: [/i]

Ik vind een adamsappel bij een jongen sexy :stuck_out_tongue: het heeft iets mannelijks net zoals brede shouders ^^
qua innerlijk vind ik het soms zo lief als mijn vriend opeens kan zeggen, liefje…ik wil je nooit meer kwijt, ben ik altijd even sprakeloos :stuck_out_tongue:
hij is dan misschien wel 3 jaar ouder maar hij kan soms zooo schattig zijn ^^
*zwijmel*

Uiterlijk:

Een mannelijke kaaklijn, een lekker luchtje, mooie lach, lichte ogen en donkere wenkbrauwen, een zwoele stem.

Innerlijk;

Gentleman-like.

omg
alles wat mijn vriendje hebt is sexy en wat ik wil :grinning:

Opvallende ogen (helemaal blauwe ogen+donker haar combinatie), atletisch lichaam, een I-don’t-give-a-fuck-attitude, humor

Klinkt vast best stom : maar ik vind het sexy als je z’n aders in z’n armen ziet. :flushed:

Mijn vriend vind ik helemaal sexy ofcourse, hij heeft echt een perfect lichaam

& wat ik schattig aan mn vriend vind, uhmm dingen die hij soms tegen mij zegt of een kusje op bijvoorbeeld mn haren =D

zijn uitstraling, als ie zoiets over zich heeft van ‘Hmm, ik weet best dat ik sexy ben’ maar dan niet op een arrogante manier.

een mannelijke kaaklijn, dat ziet er áltijd sexy uit.
en het klinkt raar, maar een échte jongen. Zo eentje met grote armen en grote handen en brede schouders. Dat geeft iets beschermends.

brede schouders

brede schouders :flushed:

jaa idd

dat heeft mijn vriend. =p

streepje wub

Mooie ogen en dan ook nog eens een té geile lach :drooling_face: