^^^^
Oh Oh Tirol
^^^^
Oh Oh Tirol
cassettebandjes :’)
XD
camperen
[i]Wat is daar primitief aan?
Of heb ik de verkeerde betekenis van primitief voor me?[/i]
Precies ^^
Wat jullie opnoemen vind ik eerder ordinair.
[i]Inderdaad, bij primitief denk ik aan holbewoners met een knuppel in hun hand :’)
Of hoe nomaden leven of iets dergelijks, dat vind ik primitief. Leven zonder de ‘vanzelfsprekende’ dagelijkse dingen. Originele (dus zoals het was bij ontstaan), rauwe dingen zeg maar.[/i]
Wat hierboven staat (oh oh tirol) vind ik simpel, niet primitief. Ik vind alles voor de oude Egyptenaren primitief, en sommige dingen in de middeleeuwen ook.
Eigenlijk kun je helemaal niets of niemand primitief noemen. Wat voor jou primitief is, is voor iemand anders gewoon het normale leven. Dusja (: Niets dus!
Wat is er ordinair aan kamperen en casettebandjes als ik vragen mag? Haha.
Op de plek van ‘kamperen’ stonden net programma’s als Take me out, Meisjes in de Jungle en zulke dingen
Inderdaad, haha ^
Mijn geschiedenisleraar, die gast dateert uit de oertijd joh.
Vat ik het nu goed op dat primitief hier nogal een negatieve ondertoon heeft?
Kamperen, heeerlijk (:
vind het geweldig, even niet alle media en luxe dingetjes, gewoon simpel; natuur en wij (:
Amish
Primitief vind ik hoe sommige mensen in andere landen leven, bijvoorbeeld de nomaden, of dat sommige mensen nog steeds geen wc/douche hebben.
btw, kamperen vind ik absoluut niet primitief, tenzij je op de manier gaat van; ‘ik neem een tent me en ik zie wel waar ik uit kom’ maar sommige campings zijn nog behoorlijk luxe.
^Ja da’s zeker zo, maar ik bedoelde dus het eerste (:
Haha inderdaad, als je in frankrijk op de campings eens kijkt, haha.
De helft van de mensen gaat binnen in z’n camper TV zitten kijken :’)
Dan kan je net zo goed thuisblijven vind ik.
Scouting!
De kampen zijn echt primitief!