Wat vind jij nu écht belangrijk in je leven?

Dat alles weer goed thuis komt.
Mijn moeder komt net uit het ziekenhuis, waardoor er veel spannigen in huis zijn. :frowning_face:

oh sterkte!

Ik sluit me helemaal aan bij jullie, naast mezelf vind ik mijn vrienden en familie belangrijk, en idd dat je alles uit je leven haalt! Positief blijven denken! Hebben jullie ook een bepaald levensmotto?

Gezondheid, liefde, vriendschap en dat je gelukkig met je zelf bent=D

Familie, vrienden en m’n kat =) Zolang ik me maar gelukkig voel

m’n vrienden, vriendje, m’n hondje, en de familieleden waar ik om geef. zonder hun kan ik niet leven! als ik hun niet heb, kan ik gewoon niks. klinkt behoorlijk ‘drama’, maar voor mij is geld enz. niks waard als ik hun niet heb. en Miiamore: ik zou m’n leven geven voor iemand waarom ik geef. serieus.

mijn vriendinnen en gezin

Dat ik gelukkig ben en van me leven kan genieten!

M’n vriendje, vriendinnen, vrienden, familie en andere mensen waar ik om geef en natuurlijk dat ik gelukkig en gezond ben.

gewoon de kleine dingen, daar word ik het gelukkigste van, bijvoorbeeld:

Je fietst naar huis in de zon met een vrolijk muziekje, je bedenkt je, het is bijna zomer! Het is bijna vakantie! Alles gaat goed! En dan word ik gewoon helemaal gelukkig. En dan denk ik ook nog aan dat alles nu gewoon best goed gaat, en dan ben ik gewoon helemaal hapy. En dat is denk ik het belangrijkste in mijn leven denk ik.

Één soulpartner.

Plezier hebben

mijn moeder, als zij er niet meer is dan wil ik ook dood!

en ik vind het belangrijk dat je als mens je mooiste dromen waar kan maken

en dat ik overga natuurlijk, maar da’s een ander verhaal

Ik wil gelukkig zijn.

Gezondheid.
Familie, vrienden en vriendje.

muziek!

Familie en vrienden. Zonder zou je toch ongelukkig zijn, zou ik denken.

Dat ik snel weer beter word!
Heb al drie maanden pfeiffer :yawning_face:

mezelf, je moet ZELF wat maken van je leven (:

Gelukkig zijn…