Wat vind jij nu écht belangrijk in je leven?

Zoals de titel al zegt, wat vinden jullie nu écht belangrijk in je leven?

xxLiefs!

mezelf klikt heel ego, maar het is wel zo

Ja indd, mezelf. Klinkt raar, maar uiteindelijk is het toch mijn leven, en gaat het om de keuze’s die ík maak.

En waarom?

Ja, dat klopt inderdaad…maar naast jezelf?

Dat je alles uit het leven haalt wat erin zit!

met wie ben je heel veel bezig, met jezelf, je zorgt er neit voor dat het haar van je vriendin elke dag goed zit, maar dat van jezelf, als je 1 persoon ter wereld zou mogen kiezen die je zou kunnen blijven leven (denk aan zinkende boot) kies je jezelf

maar als je jezelf neit meerekend denk ik mijn vrienden of mijn familie

mijn familie en vrienden, en dat je van het leven geniet!

HIer ben ik het niet mee eens, als ik kon kiezen zou ik liever zelf dood gaan als ik daarmee het leven van een vriend of familielid kon redden hoor!

op de eerste plaats mezelf, familie, m’n vriend, vriendinnen en vrienden en al de mensen waar ik van hou. En ook vooral dat ik plezier heb in m’n leven!

totally right!
Je leven draait niet alleen maar om jezelf, maar ook om andere mensen want zonder de mensen die van jou houden stelt je leven ook niet veel voor!

weet je dan ook zeker dat die persoon ook hetzelfde zal doen?

Gelukkig zijn met de mensen om me heen

Op het moment dat het weer goed komt thuis. Heb echt super erg ruzie met mijn moeder. Logeer nu bij me vader en heb paar dagen bij vriendin geslapen omdat het thuis niet meer gaat.

Mijn vrieden, familie en gezondheid
Lekker standaard maar ik meen t wel

Ik sluit me bij Sanne aan :slightly_smiling_face:

dat ik me fijn voel en al de mensen die ik graag mag ook.

Maakt dat dan wat uit?

dat ik gelukkig ben en de mensen om me heen ook

Dat ik een leven heb zonder problemen.Dit geld Voor iedereen…:slightly_smiling_face: