Wat vind jij nou écht dom?

Vertel 't maar …

Wat vind jij nou écht dom?
Of waar erger je je (altijd) aan?

Zo kan ik er eig niet echt opkomen xd.

Als sommige Girlsceners domme vragen stellen, terwijl het researchen op Google hooguit 5 seconden duurt.
En als jongeren van 18/19 jaar gedragen als kleuters.

ik erger me rot aan:
als ik aan iemand (ouders,vrienden ect) vraag gaan we zo naar huis?
dan is het vaak ja over 5 minuten.
en dan 10 minuten laten vraag ik het weer.
anyway uiteindelijk zijn we dan dik anderhalf uur verder
voordat we eindelijk richting huis gaan!

Dit topic. Nee geintje :stuck_out_tongue: Ik vind het echt dom als kinderen die ik niet ken me de hele tijd zo dom aan kijken.

Dat is 1 van de ergenissen op mijn lijst.

Een aantal mensen die ik ken

‘Het drielandenpunt, dat is toch met Nederland, België en Duitsland? Nee toch? Ik dacht dat het met Nederland, België en Luxemburg was. Ohja, maar als je een drielandenpunt hebt, is er dan ook een 4-landenpunt of een 5-landepunt. Nee toch? Jaa, wel, maar dan alleen met hele grote landen, zoals Brazilië’
En dat zit/zat op 5vwo :pensive:

ik vind t dom als mensen je van top tot teen arrogant aan zitten te kijken terwijl ze je niet eens kennen…
en altijd als me vriendinnen me bellen op de huistelefoon vragen ze ben je thuis? ook wel dom… maar daar kun je dan nog wel om lachen

Géweldig :stuck_out_tongue:

Over de mijne ga ik even nadenken, zijn er vast genoeg.

dat mensen het blijkbaar nog steeds de moeite vinden om achter mn rug (en dan denken ze dat ik het niet hoor… fucking kansloos) te gaan zeggen : omg dat is Tanja, die woont op een woonboot/is een hoer/is fucking lelijk/heeft geen vrienden/gaat alleen met vieze gothics om/is zwanger/enz/enz/enz…

*dit word dan gezegt door de oranjehoofdigen, geblondeerd/doodgestijldharigen, kleren in maat S dragende terwijl ze zoiezo een M hebben, elke 5 minuten een nieuwe laag lipgloss op hun lippen smerende, nike airmax dragende meisjes die ik opzich ook best wel dom vind…

Mensen die de namen van hun lovers op hun lichaam tatoeeeren!
Zo dóm! En dan zul je altijd zien, dat het drie maanden later uit is.

Zulke mensen zijn idd. kansloos, pubergedrag.

Waarom heb ik die drang toch nooit gehad om andere mensen zwart te maken? Niet dat ik dat wil hoor, totaal niet. Ik accepteer mensen hoe ze zijn en al zijn ze totaal anders dan mij, vaak kun je er goed schik mee hebben.
Mensen moeten eens wat vaker naar het innerlijk kijken en niet meteen oordelen van andersmans verhalen geloven of zeggen dat iemand lelijk is, misschien is het wel een gigantisch lieve schat die jij niet had willen missen in je leven.

Oke, ik vind vooroordelen dus dom, écht dom.
Laat iedereen lekker in zijn of haar waarde!

ja idd, ik kan ook echt niet tegen vooroordelen, er is maar 1 groep waar ik me er soms niet overheen kan zetten… *staan omschreven in mn vorige bericht* al probeer ik ook geen mening over al die meisjes te hebben voordat ik ze ken… maarja die hebben het er zelf naar gemaakt…

dat meiden zo’n hippie band over hun voorhoofd dragen, oh zo verschrikkelijk!

Sokken in sandalen.

meiden die je van top tot teen super arrogant bekijken en dan denken ze ooknog dat je het niet ziet -.-’
edit: ohja mensen op hyves die duizend keer hun foto ergens neerzetten en dan staat eronder reactie en respect is back!!
blegh

• Als mensen dicht tegen je aanstaan bij de kassa, goh daar kan ik me zoo aan irriteren!
  • Mensen die je arrogant aankijken van top tot teen
  • Van die 16 jarige meiden die denken dat ze héél wat zijn met hun ‘‘dure’’ merkkleding, scooters ect.
  • Als mijn beste vriendin de telefoon 1x laat overgaan, dus dan kan ik terug bellen…

kansloze haters omdat je een paar niveau hoger zit :'l
uit de hoogte doende trutjes.
mensen die willen opvallen door zich als een maloot voor te doen of als een hoer.

Ik vind het dom als je een oranje hoofd van de foundation hebt, en spinnenpoten mascara.
En mensen die gewoon geen eigen mening hebben.
Ik heb ook zo’n hekel aan mensen die super erg achter iemands rug om roddelen. Gewoon om dingen waar ze niks aan kunnen doen, en daarna heel erg met hun omgaan. Zo’n hekel aan.
Ik vind het ook dom als je super veel mensen op hyves wilt hebben, dus iedereen gaat toevoegen die je hoogstens een keer hebt zien fietsen…
Opscheppen , pesten , meelopen vind ik ook dom.
Pff, ik vind wel veel dingen dom. :"D

iemand die je echt van top tot teen bkijkt als je langsloopt.

en iemand die poeslief gaat zitten doen tegen je, maar acher je rug om een klootzak/bitch kan zijn.

Iemand die wanhopig op zoke is naar liefde, gewoon om te kunnne zeggen dat je verkering hebt.

Iemand die doet alsof hij heel oud is, maar een kleine kleuter is die gaat zitten roken