wat vind jij mooier ? volle meisje of slanke meisjes ?

Hoi meiden !
De laatste tijd kom ik vaak tegen dat je als meisje niet mooi bent als je geen vet op je lichaam hebt,dus als je dun bent ben je niet mooi.
Dat je alleen mooi ben als je wat dikker bent.
Wat vinden jullie hiervan ?
Zelf ben ik bijvoorbeeld ( tanks to de goede genen ) erg slank en krijg ik wel eens opmerkingen over dat ik wel heel erg dun ben,maar ben ik dan bij voorbaat niet mooi ?
Mensen zeggen vaak dat als je dun bent je meteen anorexia hebt,maar er zijn heel veel meisjes / vrouwen die gewoon slank zijn van zichzelf en gewoon moeilijk aankomen of helemaal niet de behoefte hebben om aan te komen.
Ben je dan bij voorbaat niet mooi ?

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden :slightly_smiling_face: !
Liefs

sommige mensen staat dun beter en sommige mensen staat voller beter.

Ik vind het echt belachelijk dat er wordt gezegd dat slanke meiden ineens lelijk zijn, en dat er meer vet op hun botten moet zitten etc. Laat iedereen lekker in zijn waarde. Je bent zoals je bent, accepteer het. Het kan allebei mooi zijn.

Een gezond lichaam is mooi.

1 like

+ 10 :slightly_smiling_face:

ik vind slank mooier eigenlijk

Het maakt mij echt niet uit. Allebei kan heel mooi zijn. Misschien belangrijker dat iemand er gezond uitziet(/is).

JAJAJAJAJAJAJAJA
er is geen “alleen dan ben je mooi” dunne meisjes zijn net zo mooi als vollere, brede, curvy of wat dan ook meisjes

Ik vind slank mooier

Iedereen die blij is met zijn/haar lichaam ,is mooi.
Dan betekend het namelijk dat je er zelf achterstaat. En waar jij blij mee bent, dat is mooi. :wink:

+ wat past bij iemand

Precies en uitstraling doet zoveel! Ik kijk meer naar een gezicht en uitstraling dan naar het lichaam.

Mee eens!

Dit. Ik vind bij de meeste mensen dun mooier, bij mezelf zou ik dat niet vinden passen.
Overigens vind ik heeel veel overgewicht sowieso nooit erg mooi. Je kan je er wel op aanpassen en mooie kleding bij uitzoeken, maar écht mooi vind ik dat niet.

Ik vind zelf rondingen wel altijd heel mooi, dus borsten/billen/heupen. Maar dat zegt verder niet zo veel want ik vind iemand met maat 42 met billen en borsten net zo mooi als iemand met maat 36 en billen en borsten. En ja nu klink ik als een viespeuk maar boeiend.