wat vind jij hiervan?

Ik vind 3 maand al een jongen leuk.
Ik heb hem op hyves, mijn vriendinnen zitten bij hem in de klas, ik weet veel van hem en ik heb vaak oogcontact met hem. Ik heb een paar keer gepraat op hyves.
Maar pas heb ik iets geflikt… Je hoort het niet veel, ik heb een briefje op zijn kluisje geplakt met heel groot zijn naam en dan onder in het klein xx liefs as. dat is mijn voornaam en achternaam. Ik was er niet bij toen hij hem pakte het ging zo zei een vriendin: Hij pakte het blaadje, hij moest lachen. Een vriendin vroeg wat is er? hij zo oh niks! En was helemaal blij. Hij stopte hem weg. De laatste school dagen ook. En donderdag heb ik het weer gedaan met zijn naam er weer op en dan x - x hartjes dat had een vriendin van mij gemaakt. Hij werd heel erg rood! ik stond een stukje verder. Wat vinden jullie er van? Hij weet niet dat ik het ben want een klasgenoot gaat met hem om en zei; ja ik zag pas meisjes een briefje in joun kluisje drukken. hij zo ; ja he en lachen met zijn vriend. dus xxx

Ik heb vaak mensen uit mn klas op msn… hebben je vriendinnen dat dan niet?
Misschien kun je zo met hem aan de praat komen :wink:
En als hij jou dan ook leuk begint(?) te vinden … kun je misschien vertellen dat jij de briefjes in zijn kluisje hebt gehangen :wink:
xxx

Vraag via zo’n briefje om met hem ergens af te spreken?
Als je dat durft en probeer anders via je vriendin erachter te komen wat hij van je vind.

zijn msn staat op zijn hyves, en ik ga vrijdag naar hun klas! omdat een leraar weet dat ik iemand daar leuk in vind en die ging auwehoeren haha en nu kom ik vrijdag bij hun in de klas. oja en het is me achterachterneef maar dat weet hij niet.
en hij valt op krullen & ik heb een bos haar met wat krullen
xxx

Ik zou denk ik op een andere manier contact zoeken dan briefjes, en op msn beginnen met praten en daarna ook gewoon in het echt… Het echt is nog steeds het beste :slightly_smiling_face:

haha zulke briefjes hebben mijn leven verpest in het eerste :’)

Gatverdamme :confused:

Het is inderdaad een beetje vreemd dat hij je achterneef is. Moet je dat hem niet eerst vertellen voordat je iets met hem krijgt ofzo? x’D

bedoelt ze niet die leraar?

Ze zei er achteraan ‘EN hij valt op krullen’
Ik interpreteerde het zo dat het haar crush was.

Je achterneef staat echt niet dichtbij je hoor… Zo kan je iedereen wel met elkaar verbinden qua familie.
Achterneven zijn niet echt familie, dus zo gek vind ik dat niet … ?

Je achterneef staat echt niet dichtbij je hoor… Zo kan je iedereen wel met elkaar verbinden qua familie.
Achterneven zijn niet echt familie, dus zo gek vind ik dat niet … ?

Het is niet perse gek ofzo. Maar ik zou het wel vreemd vinden dat als ik iemand leuk vond en we hadden bijna iets dat dan blijkt dat we toch een soort van familieband hebben. Ik weet niet, ik zou me er niet op mijn gemak bij voelen.

Nou iemand die zo dichtbij je staat dat je het een naam kan geven(in dit geval dus achterachterneef), vind ik smerig.

Ik vind het een beetje een rare manier om iemand te benaderen, maar goed

Ook weet je toch helemaal niet dat hij weet dat jij het was?
Eigenlijk weet je helemaal niet of hij je leuk vindt. Je hebt ook verder niks bijzonders met hem, dusja.
Ik vind het maar zielig voor hem, want dadelijk denkt hij dat er een keilekker wyf achter hem aan zit en het kan dan misschien nog wel eens tegenvallen als hij erachter komt wie het echt is! (niet om jou te beledigen, maar zo zijn jongens wel een beetje soms).