Wat vind jij het leukste figuurtje voor aan een fijn kettinkje?

Jullie kennen ze vast wel; de Heart to get kettinkjes en LOTT kettinkjes. Voor degene die het nog niet kennen: hele fijne kettinkjes van ongeveer 40cm met een klein figuurtje eraan. Nu ben ik zelf bezig met het opstarten van een webshop en zou ik graag jullie mening willen weten.

Mijn vraag aan jullie is: Wat vinden jullie het/de leukste figuurtje(s)?

• Hartje
  • Kruisje
  • Wishbone
  • Vlinder
  • Strikje
  • Letters ‘love’
  • Skull
  • Infinity
  • Sterretje
  • Peace
  • Anker
  • Hoefijzer
  • Mustache

En tot slot: in de kleur goud, zilver of rosé?

Alvast bedankt!!

Ik vind zilver het mooist en dan een hartje eraan, een klein gesloten hartje of een iets groter open hartje vind ik wel mooi

ik vind zelf een infinity teken mooi, maar dan zonder alle diamantjes wat dan kan het misschien ordinair eruitzien. ik zou hem niet in het goud nemen, je kan het beter bescheiden houden met zilver of rosé :slightly_smiling_face:

Waarom zijn die kettinkjes trouwens belachelijk duur zeg… Zoveel krijg je er niet voor aangezien die kettinkjes best klein zijn toch?

Dat vind ik persoonlijk ook. Ik zou zelf af willen wisselen dus om dan €60 à €70 te betalen voor één kettinkje, vind ik persoonlijk teveel. Daarom wil ik goedkopere varianten aan gaan bieden, dus vandaar mijn nieuwsgierigheid naar jullie voorkeur. :slightly_smiling_face:

Sowieso zilver!
En dan… hmm een hartje of infinity vind ik heel mooi

Hartje of sterretje.

Zilver, hartje of infinity!

Hartje, strikje of ankertje!

infinity, zilver.

zilver, infinity of anker :slightly_smiling_face:

Een hartje of infinity. Ik vind zelf zilver het mooist.

hartje, kruisje, infinity of anker in zilver of rosé :slightly_smiling_face:

Ik vind ze allemaal maar afgezaagd. Maar ik denk dat je de meeste vraag hebt naar een infinity teken, en het wishbone bedeltje.

Kruisje, wishbone, infinity in zilver.

Zilver,

rondje met een tekst erin lijkt me leuk (ook al staat ie er niet tussen, misschien een ideetje).
En anders een hartje of wishbone.

in ieder geval zilver.

Ik vind persoonlijk al die tekentjes een beetje over-used tegenwoordig.
Maar dan vind ik het ankertje het leukste! En anders peace :slightly_smiling_face:

• Hartje
  • Strikje
  • Infinity
    Dit vind ik de leukste, en zou dan voor rosé gaan