Wat vind jij er van om samen met je vriend naar een feest te gaan?

Ik vind het meestal wel leuk om ergens mee naar toe te gaan. Het voelt dan alsof hij jou wil laten zien aan die mensen, en ik heb dat andersom ook. Vaak zijn er op die feestjes wel een paar meisjes of jongens waar ik mee kan praten. Maar ik ben dan ook wel een makkelijke prater. En desnoods zorgt mijn vriend ervoor dat ik word opgenomen in een gesprek.

Een keer meegeweest naar de verjaardag van zijn beste vriend. Ik moet hem niet, he knows. Hij denkt dat ik bang ben van hem met zijn stoere praatjes maar volgensmij is hij banger van mij. En hij wil ons uit elkaar halen.

Veder HAAT ik het om naar mensen tegaan die ik niet ken. Maar ik ga dan maar mee voor mijn vriend en uit eindelijk is het dan wel leuk

Ik heb altijd zo’n dubbel gevoel… meestal zijn diegenen ouder dan mij, veel drank en blabla. zelf ben ik nog geen 16, dus nog geen drank voor mij haha. wat voor mijn gevoel dan wel faalt, en omdat iedereen dus ouder is voel ik me best ongemakkelijk… ik ken wel wat vrienden maar toch vind ik het nooit zo leuk om te doen.

Ik vind het nooit zo leuk, hij heeft best aardige vrienden, maar het is niet zo dat ik ze echt als vrienden zie ofzo. En meestal spreekt hij met alleen maar jongens af, dat is sowieso niet echt leuk voor mij. Hetzelfde geldt voor hem, hij is er eigenlijk ook nooit bij als ik met vriendinnen afspreek. Af en toe hebben we wel eens verjaardagen waar we samen heen gaan, maar niet vaak.

ik vind het niet zo leuk… zijn vrienden ken ik wel goed ondertussen. hij heeft twee goede vrienden. de ene is echt zo´n stakkertje die het liefste heeft dat ik niet besta omdat mijn vriend dan bij mij is en niet elke avond met hem. echt serieus, als hij bij mij is gaat die vriend alsnog naar zijn huis om te wachten tot hij thuis komt -.-

en die andere vriend is wel aardig enzo. maaar mijn vriend kijkt heel erg tegen hem op en heeft die jongen echt op een voetstuk staan. hij doet ALLES voor hem. hij zet mij zelfds aan de kant voor hem. bijvoorbeeld: ik wou met mijn vriend in de lounge zitten met buitenkachel en die wou hij niet aanmaken voor ons twee. maar de volgende dag wou die vriend dat en toen kon het allemaal opeens omdat hij dat wou. bah.

Ik vind het geweldig om met hem naar een feest te gaan! Als we naar een van onze jongens-vrienden gaan dan is het standaard dat hij mee gaat. Alleen als een vriendin van mij een feest geeft gaat dat vaak een stuk moeilijker. Ik moet dan ‘vragen’ of hij mee mag. Heel veel meiden doen daar moeilijk over.

Toen we samen waren , ging ik nooit uit. Nu we uit elkaar zijn, gaan we soms wel naar dezelfde feestjes maar praten we nietmeer tegen elkaar. We hebben ook geen gemeensch vrienden.

Ik vond het in het begin echt niet prettig, maar ik snap dat hij ook wil dat ik zijn vrienden leer kennen enzo.
Dus ik ga mee, en na een tijdje valt het allemaal reuze mee.

Hmm ik snap wel dat dat best awkward kan zijn maar alleen maar goed dat hij duidelijk wil maken dat jij nu bij hem hoort hé. Ik zou er meer problemen mee hebben als mijn vriend persé alleen naar de verjaardag van zijn ex wil.

Ik vind het juist heul leuk! Misschien soms wel leuker dan met vriendinnen.
Moet ook zeggen dat veel van zijn vrienden nu ook mijn vrienden zijn en het een hechte groep is, vond het wel een eer dat ik er nu ook bij hoor :–)