Wat vind jij er van om samen met je vriend naar een feest te gaan?

Ik ga vanavond naar een feest van een vriendin van hem. Ik ken er dus niemand.

Hoe vinden jullie dat nou? om samen met je vriend naar een feest van zijn vrienden te gaan, waar je niemand kent?

Ja dat is zo’n beetje een morele verplichting he. Je vriend wil graag dat je zijn vrienden leert kennen, net zoals jij waarschijnlijk graag wilt dat hij jouw vriendinnen leert kennen. Het is best leuk (als hij leuke vrienden heeft in elk geval (: ) Maar als je ze leert kennen en jullie komen goed overeen dan kan je vaker naar zo’n feesten gaan en het zal elke keer leuker worden!

ik vind dat niet leuk.
Zoiezo hou ik absoluut niet van verjaardagen etc. dus daar ga ik liever niet heen.

Voor mij/ons is dit geen probleem want we hebben dezelfde vriendengroep :slightly_smiling_face: Hij heeft ook nog een andere vriendengroep (waar hij wel veel minder mee omgaat) en ik ben wel eens met hem mee naar een café geweest waar zij allemaal waren, maar dat was best awkward omdat je niet echt goed kon praten en het waren allemaal jongens, ik was echt het enige meisje :’)

dubbel

Ik ga liever niet mee, maar af en toe ga ik mee om hem een plezier te doen

Ik dachte ven dat je vroeg wat ik er van vind om je vriend mee te nemen naar de verjaardag van een vriendin van jou.

Maar oke nu even reactie op wat je vroeg. Mij lijkt het persoonlijk beetje awkward, maar als hij het fijn vind dat je mee gaat zou ik gewoon meegaan denk ik.

Het hoort erbij. En sowieso leer je dan ook weer nieuwe mensen kennen. Het wordt vast gezellig (:

Haha ja ik heb ze allemaal wel vaker gezien. Niet de eerste keer al mag ik sommige totaal niet, en de rest ken ik niet ^^

Maar ik was er meer benieuwd naar hoe jullie dat ervaren :slightly_smiling_face:

Ik vond daar nooit zoveel aan. Ik nam mijn ex ook zelden mee naar feesten van mijn vrienden dus als ik dan een keer mee moest naar die van hem, dan was dat vaak redelijk awkward. Mijn ex had namelijk allemaal vrouwelijk vriendinnen die hem graag als haar vriend zagen en als ik dan met hem mee was leverde dat vaak stekende opmerkingen en vervelende vragen en genegeer op.

Nou ik heb wel één heel vervelende keer meegemaakt. Dat waren vrienden van mijn vriend die ik nog nooit had gezien. Ze studeerden allemaal al voor hun tweede jaar, hadden ook vriendinnetjes die al studeerden. En ik zat nog in het middelbaar. Ik hoorde er echt totaaaaal niet bij, die jongens zeiden ook bijna niks tegen mij en ik kon helemaal over niks meepraten. Dat was niet leuk.

Andere vrienden van mijn vriend zijn dan weer echt fijn. Ik ga soms met hen mee uit en ze zien mij ook meer als één van hen dan als het vriendinnetje van.

We hebben ook nog gemeenschappelijke vrienden waarmee we soms naar feestjes gaan dus dat is dan al helemaal geen probleem.

Ik vind de vrienden van mijn vriend eigenlijk heel gezellig! Vind het altijd wel leuk mee te gaan en met de meest kan ik wel goed opschieten.

Ik zou het superleuk vinden! Betekent toch juist dat hij je bij de groep wilt betrekken?

mijn voordeel is dat mijn vriend en ik elkaar heb leren kennen door gemeenschappelijke vrienden dus we kenden elkaars vrienden al, maar ik ben ook wel eens met hem mee geweest naar mensen die ik niet kende en ja, dat kan een beetje ongemakkelijk zijn, maar probeer dan toch gewoon mee te praten. Het kan natuurlijk ook helemaal geweldig lopen en dan heb je een heel leuk feest. Het is maar wat jij ervan maakt, sta open voor iedereen :slightly_smiling_face:

Gezellig? Ik ken ook geen van zijn vrienden maar ik vond het altijd heel leuk om naar zo’n feestje te gaan. Leer je ook nog eens meer mensen kennen.

Ik vind er geen hol aan, ik ken niemand, ze zijn allemaal ouder en sommige mogen mij niet echt… Ik ben paar keer meegeweest om beleeft te doen…
Ik heb mijn eigen vrienden wel :slightly_smiling_face:

Mijn vriend wil dat ik mee ga naar een verjaardag van zijn ex…

Ik ga graag mee naar zulke gelegenheden, vind het leuk dat mijn vriend mij mee wilt hebben. Ook al ken je niemand, je leert nieuwe mensen kennen.

Ik heb daar nooit problemen mee gehad eigenlijk, kon het wel goed vinden met de vrienden van me ex (daar ben ik nu zelfs nog steeds mee bevriend) en kan het ook goed vinden met de vrienden van me vriend. :slightly_smiling_face: