Wat vind jij een afknapper bij jongens?

wat vind je een afknapper bij jongens? :astonished:

Arrogantie, pochen en vieze tanden.

Luidruchtig en vies. Met vies bedoel ik boeren laten, niet verzorgen etc. Ik vind kakkers ook niks. En arrogante.

Arrogantie bahh daar kan ik echt niet tegen, als jongens niet lekker ruiken en onverzorgd eruit zijn

Straattaal.

Te kleine kleren

Als ze onverzorgt zijn, vloeken of arrogant zijn… En boeren etc.!

omg inderdaad

Als ze roken is mijn grootste afknapper, maar ook als ze niet zichzelf zijn (dus meeloperig gedrag)

Arrogant, en straattaal… ik ben 22, blank en praat alsof ik geen nederlands kan swwaaaa

Als een jongen stoer probeert te doen, als ze onverzorgd zijn en sorry… op witte sokken knap ik ook af.

als ze onverzorgd zijn, mensen afkraken en zo zelf stoer lijken, als ze niet sportief zijn, roken, veel te kleine/grote kleding

Opscheerkoppen, arrogantie, onverschilligheid, onverzorgdheid, achterover gekamd haar met teveel gel.

Jongens waar ik totaal niet op val is ongeveer dit: opscheer, nektas, glimmende schoenen, nickelson, getint. En dan elke vorm hiervan die wat erger of minder erg is, bahbah.

Oorbel, sorry maar dat vind ik zo not done.
Zweetlucht, gekreukelde kleding, vieze of lelijke tanden. naja eigenlijk alles wat er onverzorgd uitziet.

Arrogantie, overdreven straattaal gebruiken, als een jongen vies eet en gewoon vies over het algemeen.

Als hij onverzorgd is en slechte manieren heeft, en zich niet interesseert voor wat anderen te zeggen hebben.

Ik knap af op alles wat hier genoemd is, en wanneer een jongen heel dom is. Ik kan er ook niet zo goed tegen als ze meteen al je aandacht op proberen te eisen en kan me er ook best wel aan irriteren als ze overmatig complimentjes geven en veel vuldig “:$:$:$” doen… Maar goed. :’)

Ik zie dit heel overdreven voor me :’) Jongens met naveltruitjes, zo’n idee heb ik nu qq

Maar alles wat hier genoemd is wel zo’n beetje.
Ohja, roken.

Ik vind het vreselijk als ze arrogant zijn, té ijdel en onverzorgd