Wat vind jij acceptabel bij je vriendje?

Ooh sorry inderdaad, verkeerd gelezen :stuck_out_tongue:
Ik heb er om de één of andere reden heel veel moeite mee dat hij iets gaat doen met een meisje. Het lijkt wel bijna een soort onzekerheid van me, terwijl ik mezelf helemaal niet als onzeker beschouw.

tja… mijn vriendje heeft meer vriendinnen dan vrienden. Hij is er ook behoorlijk close mee. Daar heb ik t soms best moeilijk mee, maar aangezien ik weet dat die meisjes allemaal op andere jongens een crush hebben kan ik er mee leven. Maar dat jaloerse komt zeg maar omdat hij dan dingen gaat doen als taarten bakken en 's avonds wandelen enzo… en ik woon te ver weg daarvoor, maar eigenlijk wil ik het meisje zijn die dat met hem doet x) Bah. Maarja, ik kan er eme leven, en ik vertrouw hem voor meer dan 100%.

Hij zit bij mij op school, dus dan verwacht je dat we elkaar heel vaak zien, maar dat is niet zo, hij doet namelijk een ander niveau en pauzeert heel ergens anders. Als ik hem dan zie dan houdt dat een vluchtige hoi in. Zij pauzeert samen met hem dus ziet hem sowieso al vaker daardoor. Normaal gesproken zie ik hem zaterdag 's avonds of een andere avond door de weeks, maar dat is tegenwoordig ook niet zo vaak meer aan de orde. Dus ja, als hij met haar gaat sporten betekent dat dat zij hem vaker ziet dan mij, ook doordat dat sporten is onder tijden dat wij elkaar zouden kunnen zien.

Ok, ik weet van mezelf dat ik daar dus écht niet tegen zou kunnen. Ik zit ook bij mn vriend op school, alleen hij zit in zn laatste jaar en ik nog lang niet. Maar hij wou dus laatste jaar meer met zn vrienden omgaan, dus ging hij niet meer bij mij staan in de pauzes. Ik werd er gewoon bijna depressief van dat als ik m zag ik alleen een vluchtig kusje en een hoi kreeg. Dus hij is speciaal voor mij de ene pauze bij mij en de andere bij zn vrienden. Stuk beter!

Hmm nee dat doet mijn vriend niet, ik heb wel eens gevraagd of hij niet een x een pauze bij mij kan zijn, maar dan komt ie 1x, of gewoon niet.
Maar vluchtige kusjes en vluchtig hoi wordt na een tijdje wel heel vervelend ja…