Wat vind jij acceptabel bij je vriendje?

Gisteren kwam m’n vriend aan met dat hij naar de sportschool wil met een vriendin van hem. Zelf ben ik heel snel jaloers, en ik wil dus ook echt niet dat hij dit doet (niet dat ik hem niet vertrouw, ik zie hem gewoon al zo weinig, en zij hoeft hem niet meer te gaan zien dan mij).
Vinden jullie dat ik me aanstel?

Wat vinden jullie acceptabel bij je vriendje?
Denk aan met andere meiden afspreken etc.

Als zo’n topic al bestaat, stuur de link dan maar, want ik kon hem niet vinden

Hmm als je hem toch vertrouwt dan is er toch niks
Mis mee??

Zelf heb ik geenvriendje dus weet niet wat verder acceptabel is :grinning:

Ik vind dat je overdrijft. Het is gewoon een vriendin? En je hebt een relatie met hem, neem aan dat je elkaar kunt vertrouwen?

Mijn vriendje gaat ook wel eens op het terras wat drinken met een vriendin van hem, ik vind dat helemaal niet erg want ik vertrouw hem :slight_smile:

nja mijn vriend zou best naar sportschool mogen met een meisje, dit vind ik niet zo erg ( tenzij het een meisje is waarvan ik weet dat zij hem leuk vind) maar ik zou het niet leuk vinden als ze bijv. met z’n tweeen zouden afspreken, zoals bij elkaar thuis of samen iets leuks doen… haha

@Ichthues
er zullen vast wel mensen zijn die vinden dat je je aanstelt, maar daar moet je je echt niks van aantrekken, want wij weten niks over je, dat ten eerste haha :wink:
en voorderest, ik zou met hem praten als ik jou was, dan weet hij ook dat je het jammer vind dat zij hem meer ziet dan dat jij hem ziet.

Ik zou snappen dat je niet wilt dat je vriend slaapt bij een vriendin, ofzo. Maar naar de sportschool? Als zij willen sporten, doen ze dat toch? Ik snap het probleem niet helemaal.

Dus ja, ik vind dat je je aanstelt. Anders stel je voor dat je mee gaat, ofzo?

Heey Ichtheus,…
Ik snap best dat je jaloers word als je vriendje met dit voorstel komt…,maar je zult hem toch echt wat meer moeten vertrouwen en hem de ruimte geven om af te spreken met vrienden en vriendinnen.
Hij is eerlijk tegen je…dus dat is al een plus punt toch? dat bewijst dat hij niet/niet snel dingen achter je rug om zou doen;)
Ga anders die dag wat leuks doen met je Bf…een beetje Quality-time met haar kan geen kwaad en het helpt om niet elke 5 minuten een smsje naar hem te willen sturen:P…

hoop dat je er wat aan hebt!
XXX

Ik heb zelf ook heel erg het gevoel dat ik me aanstel, daarom vraag ik het :wink:
Maar tegelijkertijd vind ik het wel ronduit k*t dat hij dan zoiets deelt met haar. Sowieso ook omdat ik weet dat zij er een handje van heeft om mensen voor haar karretje te spannen en hij daar snel intrapt.

@Typfoudt: Mijn vriend spreekt überhaupt nooit af met meiden buiten school/werk ofzo, dus dit kwam me een beetje rauw op m’n dak vallen.

Het is overigens wel grappig om te lezen dat mensen hier vinden dat ik me aanstel, en een vriendin van me die me goed kent niet.

Hij heeft geen vriendinnen ofzo
alleen jongens vrienden (ja die hebben ook wel een vriendin, maar die ziet hij bijna nooit) ^^ maarja hier heb je niks aan…

Anyway vertrouw hem gewoon, of zeg gewoon: ‘‘Oké maar mag ik dan mee?’’ of iets in die richting, in de hoop dat 'ie dan met JOUW alleen gaat

Jaa ligt eraan,
Ik zou het ookwel moeilijk vinden , mr als het al langer vrienden zijn waarom niet (bedoel als ze iets met elkaar wilde was het wss al lang gebeurd)

Ken je haar zelf ?
Miss maakt dat het makkelijker voor je , als je ziet hoe ze met elkaar omgaan :slightly_smiling_face:

En anders , altijd de beste oplossing lijkt me":
Praat er met je vriend over en zeg dat je het daar moeilijk mee hebt , gewoon eerlijk zijn .

Succes!

Ja ik ken haar zelf, ze heeft ook een vriend (nu gaan jullie me helemaal #1 aanstelster vinden :stuck_out_tongue:) maar ze is wel een losbandig type zegmaar.
Ik heb het al gezegd tegen hem, maar hij begrijpt me niet…

M’n vriend is overigens een jongen die weinig jongensvrienden heeft, iets wat sowieso al niet zo heel leuk is als vriendin zijnde.

Oh nee zoiets zou ik ook niet accepteren, ik accepteer sowieso vrij weinig wat betreft meisjes bij hem omdat hij daar al 2x over gelogen heeft.

@ Shopaholiccc_
Waar heeft hij over gelogen dan?

Zelf heb ik een nare ervaring met een meisje doordat zij maanden achter hem aan heeft gezeten toen wij net iets hadden, zelfs gezegd heeft dat ze van hem houdt. Zij was dan ook een vriendin van hem, maar hij liet haar maar gewoon haar gang gaan en pushte haar nooit weg. Soms valt hij nog terug op haar als het slecht gaat tussen ons… Denk dat ik daar enigszins een ‘trauma’ aan heb overgehouden, even overdreven gesteld.

Ik laat mijn vriend eigenlijk in alles vrij. Hij weet vanzelf wanneer het te ver gaat dus ik vertrouw hem volledig:) Andersom ook.

Up:
want vind jij acceptabel bij je vriendje?

Je vertrouwt hem niet, anders was het geen probleem. :stuck_out_tongue:

In ieder geval: ik zou het echt niet leuk vinden, maar ik zou het hem niet verbieden.

Dat doe ik wel, anders had ik geen relatie van 2 jaar kunnen volhouden :wink: Daarbij verbied ik het hem niet, ik heb gezegd het is je eigen keuze, maar ik vind het niet leuk. Jij zegt ook dat je het niet leuk vindt, dus denkt in principe hetzelfde :’)

Wat ik niet acceptabel vind?

A] Liegen
B] Zich totaal niet aan afspraken houden
C] Beloftes breken [maar dat kan ook onder de eerste]

Ik zei helemaal niet dat je het hem verbied. Dat was wat ik zou doen.

En wat is dan precies het probleem als je hem vertrouwt?

Ik zou het niet acceptabel vinden als dat betekent dat hij haar vaker ziet dan jou, weet niet of dat het geval is? En anders gaan jullie ook samen ‘iets’ doen, dansen of hardlopen ofzo?