Wat vind je van deze situatie?

Meisje 1 had voor 4 maanden een vriend. Ze hebben seks gehad, beide eerste keer. Zij maakt het uit met hem, ze vindt hem wel nog een beetje leuk maar hij irriteert haar. 2 dagen later gaat de jongen naar haar beste vriendin, meisje 2. Ze krijgen wat na +/- 3 dagen.
Meisje 1 maakt het dus uit met hem. De jongen gaat naar haar beste vriendin.
Wat zou je ervan vinden als je meisje 1 was en wat zou je ervan vinden als je meisje 2 was?

Btw, ze hebben nu ruzie. (meisje 1 met de jongen en haar oude beste vriendin)

Meisje 1 heeft er zelf voor gekozen om het uit te maken dus in principe kan ze er niet veel van zeggen. Behalve dat het natuurlijk absoluut niet netjes (beter gezegd zwaar genaaid ook al heeft meisje 1 het uitgemaakt) is van die jongen. Oh en meisje 1 moet zich afvragen of meisje 2 nu echt wel zo’n goede vriendin is.
Meisje 2 zou beter moeten weten en zich niet moeten laten gebruiken.

ik vind dat meisje 1 gewoon niks hoeft te zeggen, ze heeft het zelf uitgemaakt en misschien wordt meisje 2 niet gebruikt maar vond die jongen meisje 2 al leuk… maar mag ik ook vragen wat dit met jou te maken heeft, ben jij misschien 1 van die meisjes?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Meisje 1 moet niet zeuren zij maakt het uit.
Meisje 2 tja misschien vond zij hem ook al leuk.

Meisje 1 en Meisje 2 zouden misschien moeten beseffen dat een jongen niet zomaar tussen hun ‘beste vriendschap’ moet komen staan.

Meisje 1 had daar maar aan moeten denken voor ze het uitmaakte, maar Meisje 2 vergeet regel numero 1 van beste vriendschap : begin nooit wat met de ex van je beste vriendin. Gewoon uit principe

Dit vind ik ook!

meisje 1 moet op zoek gaan naar een nieuwe beste vriendin en een nieuw vriendje
meisje 2 is triest (en een trut) dat zij nu gaat met de ex van haar beste vriendin die haar notabene ontmaagd heeft (afblijven van de vriendjes en exvriendjes van je vriendinnen punt!)
vriendje wilt het meisje 1 misschien betaald zetten dat ze hem heeft gedumpd door met haar beste vriendin aan te pappen

Meisje 1 ben ik zelf ook eens geweest. Ik was woedend op mijn beste vriendin dat zij het in haar hoofd haalde met mijn ex te gaan, vooral na nog maar net 1 week. Dat mijn ex zo snel met een ander ging, prima joh, hij moet ook verder met zijn leven. Als dat voor hem zo snel is, weet ik ook meteen hoe diep de liefde voor hem zat. Maar dat je beste vriendin zoiets doet, is echt evil.

Meisje 2 is gewoon ongelooflijk dom.

Dit dus…

Mijn vriendengroep is zo fucked up als je naar deze ‘regel’ kijkt. Maar ik snap wel je punt hoor (: