Wat vind je van de Primark?

Gisteren ben ik bij de primark in Luik geweest. Wat een bende zeg! Zoveel mensen en urenlange wachtrijen in de kassa. Veel kleren op een hoop of gewoonweg op de grond… Nou, het was geen pretje om daar te winkelen. Heb bovendien ook niets gekocht, omdat er zo veel mensen waren en in de paskamer waren er ook al zo van die lange rijen.

Wat zijn jou ervaringen met de primark?

Het is geen leuke of mooie winkel, maar de kleding is leuk en goedkoop dus ik kom er wel gewoon.

Ik denk dat je dit beter in het ‘Primark’ topic kan plaatsen , daar zullen veel meer mensen het waarschijnlijk lezen & antwoorden .

Ik hou echt van de Primark

Ik zie daar altijd leuke dingen

Je hebt er opzicht wel leuke dingen maar dan moet je wel goed zoeken. Ik vind de accessoires wel leuk die ze daar verkopen. Als ik even weinig geld heb en ik heb iets nieuws nodig ga ik even naar Primark.

Te druk, rommelig, kwaliteit is bagger en het personeel is onvriendelijk. Maar het is goedkoop en de kleding is leuk daarom kom ik er af en toe.

Dat is waar inderdaad. Je vind er soms wel leuke dingetjes, achja en de kwaliteit is niet echt super goed zeg maar. Maar goed voor die prijsjes :wink:

Toch ga ik liever bij andere winkels shoppen om eerlijk te zijn. Het is best wel een leuk winkeltje, maar ik ga toch niet erg vaak kleren zoeken daar.

Dit kan in het algemene Primark topic. Slotje.