Wat vind je van Britt Dekker?

Hee,
Ik was wel benieuwd wat jullie van Britt Dekker vonden, vind je haar al een BN’er, vind je haar geniaal of grappig? Of juist superdom?
Post jouw mening!

Ik denk dat ze doet alsof ze dom is.

Ze heeft zo weinig hersencellen dat ze soms wel grappige opmerkingen maakt.

Ik weet niet wat ik van haar moet denken, ik vind het eigenlijk maar een dom(blondje) :stuck_out_tongue:

Misschien deels gefaked ja, maar denk dat het wel meevalt. Volgens mij heeft ze gewoon weinig algemene kennis.

Ik geloof niet dat ze echt zo dom is. Je kan niet havo doen en dan niet weten wat ‘you did it’ betekent. Dat ze veel domme opmerkingen maakt geloof ik, maar ik denk dat het allemaal heel erg is uitvergroot.

Facking vet.

ze is gewoon grappig dom.
die Ymke gister bij ik hou van holland vond ik wel geweldig!

Ik vind er niks aan.

Ik vind het jammer dat ze haar zo ‘dom’ laten overkomen. Ze heeft haar havo afgerond, dus dom is ze zeker niet. Ze had ook makkelijk dat programma van d’r kunnen winnen als ze gewoon zichzelf was.

Ik ken haar niet :’)

Ik vraag me steeds af of ze echt zo dom is.

Ze doet alsof ze dom is, hierdoor kom je vaker op tv.
Je moet namelijk meedoen aan een casting bij programma’s als ‘echte meisjes in de jungle’ en ‘oh oh cherso’. Het is niets aan om doodnormale mensen op tv te zien. De makers van deze programma’s hebben al een soort script gemaakt. Als ze willen dat er ruzie wordt gemaakt, plaatsen ze mensen bij elkaar die elkaar niet uit kunnen staan. Britt doet zich dom voor omdat ze dan op tv kan komen.

stom, belachelijk en nep (:

Ik vind haar geweldig!

Ze staat in de playboy btw, wat vinden jullie daarvan?

Ik vind haar wel oke. Ze heeft btw Havo gedaan.

Ik vind dat ze er leuk uitziet, haar haar is mooi nu het iets minder geel is.

Ik vind haar soms wel leuk, ze komt wel vaak vrolijk over vind ik. ;’)

Weetje wat ik lullig vind. jullie praten nou wel over haar maar jullie kennen haar niet eens. Haar vader is een collega van mij en ik ken haar wel persoonlijk. En ik ga haar afkraken als dat nodig was geweest. En over de playboy dat is haar keuze maar als jullie daar ook een smak geld mee kan verdien om alleen een fototje te maken dan hadden jullie het zeker weten ook wel gedaan.