Wat vind je mooi en lelijk aan jezelf?

Heyy,
Wat vinden jullie mooi en lelijk aan jezelf? Qua uiterlijk en innerlijk.

Uiterlijk vind ik alleen mijn ogen en haarkleur mooi. Voor de rest vind ik alles lelijk.
Innerlijk: Dat ik best een lief meisje ben (als je dat van jezelf mag zeggen).

Uiterlijk:

Mooi: Ogen en mijn haar (alleen niet op dit moment)
Lelijk: Moedervlek op mijn gezicht en mijn buikje

Innerlijk:

Mooi: Ik ben eerlijk
Lelijk: Ik heb echt ontzettend gemene dingen gedaan in het verleden

Uiterlijk;
Mooi: mijn ogen en mijn haar
Lelijk: mijn huid

Innerlijk:
Mooi: ik ben eerlijk en ik kan me goed inleven in andere mensen
Lelijk: ik zie sommige dingen heel negatief

Aan mijn uiterlijk vind ik mijn lippen echt heel mooi,vooral als ik (rode) lippenstift draag.En mijn wenkbrauwen vind ik mooi als ik ze gedaan heb (alleen de ene is een beetje stom).En met mijn lengte ben ik wel blij en dat ik van nature slank ben.
Lelijk vind ik mijn buik,mijn benen,dat ik van die lange (slungelige)dunne armen heb.En mijn haar vind ik qua lengte wel mooi maar het is pluizig en neeh.Maar het allerlelijkste vind ik mijn gebit,ze zijn niet echt wit en staan scheef.En ik en ben echt heel bleek en dat vind ik jammer.En ik heb van die kleine nagels,ik zou heel graag zo’n mooi en lang nagelbed willen hebben maar helaas.

Aan mijn innerlijk vind ik mooi dat ik (al zeg ik het zelf) ruimdenkend ben,spontaan,en ik kom volgens mensen altijd vrolijk over.
Lelijk vind ik dat ik zo belachelijk onzeker ben en me altijd druk maak om niks.En ik ben best wel een schijterd en bang voor nieuwe mensen en situaties en veranderingen.

-

-uiterlijk
mooi: mijn oogkleur en haar (als het meewerkt)
Lelijk: mn hoofd als geheel, het klopt niet ofzo

-Innerlijk
mooi: ik probeer me vaak te verplaatsen in de ander en ik denk dat dat wel een goede eigenschap is. Ik denk dat ik best een goed/lief persoon ben tegenover anderen.
lelijk: ik ben diep van binnen ontzettend onzeker en ik heb geen idee wie ik ten diepste ben.

Uiterlijk.
Mooi: Mijn handen & mijn ogen. Ik heb écht de handen van mijn moeder. Lang, slank, en mooie nagels. Mijn ogen vind ik gewoon mooi.
Lelijk: Mijn lichaam. Ik ben niet overdreven té dik, ik ben niet dun of slank. Maar alsnog, ik vind mijn lichaam niet mooi. Mijn borsten zijn té groot, mijn voeten zijn ontzettend lelijk (door een ongeluk met bijtend zuur)

Innerlijk:
Mooi: Ik ben heel erg eerlijk. Ik kan serieus niet liegen, dan kijk ik weg en begin heel erg te blozen, of te lachen (onbewust), ik ben best wel trouw ook qua vriendschappen, ik ben iemand waar je op kan bouwen, spontaan.

Lelijk: Ik ben echt heel erg onzeker, en jaloers kan ik zeker wel zijn.

Uiterlijk:

Mooi: Mijn neus, mijn haar, mijn sproeten en mijn slanke figuur
Lelijk: Mijn ogen (niet echt lelijk, maar ook niet bepaald mooi) en mijn lach. Oh, en ik zou opzich wel een kont willen hebben.

Innerlijk:

Mooi: Dat als ik ergens mee zit, ik dat gelijk vertel aan iemand en dat ik altijd mijn best doe andere te helpen. Ook heb ik geen vooroordelen over mensen en maak ik niet snel problemen.
Lelijk: Ik ben snel jaloers en vrij egoïstisch

Uiterlijk
Mooi: Neus, tanden, wenkbrauwen, nagels, kont en benen
Niet mooi: Ogen, huid

Innerlijk
Mooi: Ik hoor vaak van mensen dat ze mij lief vinden :grinning:, ik ben eerlijk, ik word bijna nooit boos
Niet mooi: Ik kan soms best gesloten zijn, ik praat snel, ik herhaal veel dingen, ik word snel jaloers

Uiterlijk:
Mooi: lach, buik,benen, lengte en nagels
Lelijk: neus, bril, huid en voeten

Innerlijk
Mooi: behulpzaam, vrolijk
Lelijk: ik kan soms best hard zijn.

Uiterlijk:
Mooi: Haar, lippen, benen, billen, figuur
Lelijk: Huid, borsten, oren, tanden, neus

Innerlijk:
Mooi: Ik ben creatief en erg slim. Ik ben een romantische ziel. Ik apprecieer de kleine schoonheden van het leven.
Lelijk: Ik ben snel jaloers, heel onzeker, heel verlegen en heel slecht in nieuwe en onbekende situaties. Ik ben een uitsteller. Ik ben lui. Ik roddel graag en kijk soms neer op mensen.

Uiterlijk
Mooi: mijn hele gezicht en mijn handen/nagels
lelijk: mijn haar is vorig jaar erg uitgevallen waardoor het nu best dun is. Het groeit al wel terug maar dat gaat natuurlijk heel langzaam. Verder zou ik wel een wat strakker/slanker lijf willen. Ik heb ook littekens op mijn armen maar dat is mijn eigen schuld

Innerlijk:
mooi: Ik ben behoorlijk slim en betrouwbaar
lelijk: ik ben nogal egoïstisch en pretentieus

Uiterlijk
Mooi: ogen, haarkleur.
Lelijk: huid, mijn gezicht in het algemeen.

Innerlijk
Mooi: behulpzaam
Lelijk: als ik iemand echt niet mag kan ik (onbewust) heel gemeen uit de hoek komen.

uiterlijk
mooi: uhm even denken…
lelijk: mijn lichaam en mijn nagels

innerlijk:
mooi: spontaan denk ik
lelijk: ik stress nogal snel en dan doe ik snel domme dingen

Uiterlijk
Mooi: Mijn haar en mijn gezicht
Lelijk: Mijn buik en billen

Innerlijk
Mooi: Spontaan, eerlijk
Lelijk: Onbetrouwbaar en sarcastisch

uiterlijk vind ik niets echt lelijk maar ik heb ook niets dat ik de moeite waard vind

innerlijk:
mooi: dat ik echt oprecht blij kan zijn voor iemand anders en echt zeg maar enthousiaster kan zijn dan die mensen zelf gewoon omdat ik het zo leuk vind voor hen
lelijk: ik kan me totaaal niet verplaatsen in andere mensen hun gevoelens en ik kan mijn ergernissen echt niet wegsteken

Uiterlijk
Mooi : Mijn lichaam, en dan vooral mijn rug, buik en borsten.
Lelijk: Mijn gezicht :rage:

Innerlijk
Mooi: Ik ben best wel integer geloof ik
Lelijk: Als ik chagrijnig ben kan ik soms wel echt een bitch zijn.

qua uiterlijk ben ik heel tevreden met mezelf. Ik werk voor het lichaam wat ik wil, en tuurlijk zijn er imperfecties maar ik vind mezelf mooi.

van mijn innerlijk vind ik mooi dat ik veel om anderen geef. En ik ben erg optimistisch. Ik zie overal en in iedereen iets positiefs en mogelijkheden.

-uiterlijk
mooi: ogen - haar - handen & lichaam (alhoewel ik het liever nog net iets strakker zou willen)
lelijk: neus - tanden - voeten

-innerlijk
mooi: wil altijd alles & iedereen helpen - eerlijk - werk hard voor de dingen die ik graag doe/leuk vind - fanatiek :’)
lelijk: erg onzeker - ben nogal afgesloten qua gevoelens etc. - kan echt gemeen zijn & dat later pas realiseren - jaloers