Wat vind je mooi aan jezelf?

Hee meiden,

Ik weet niet of dit topic al bestaat (forgive me if it already does),
maar in de trent van zelfvertrouwen,
wilde ik graag weten van jullie wat jullie nou écht mooi aan jullie zelf vinden.

Een ding.

Nou, voor mij is dat mijn kuiltje in mijn rechterwang. :slightly_smiling_face:

kuiltje in mijn linkerwang :grinning_face_with_smiling_eyes:

hmmm als ik er eentje moet kiezen, dan mn lange benen!

Niks

Mijn ogen.

Mijn ogen en handen

De vorm van mijn ogen :grinning:. Ze zijn heel groot en daar ben ik wel blij mee.

M’n ogen denk ik maar :slightly_smiling_face:
Ook al zitten ze verstopt achter een bril, maarja. Ik vind ze mooi

Mijn ogen (groot, lange en donkere wimpers. fijn.) en lippen (vol maar wel in verhouding. niet speciaal, maar ben er wel tevreden mee.)

Mijn ogen, lippen… Eigenlijk ben ik wel tevreden met mijn hele gezicht. Oh en mijn benen, mooie niet al te gespierde benen geen stokjes maar gewoon smalle benen. En mijn schouders, eigenlijk ben ik over het algemeen wel tevreden met mezelf, 1 dingetje nog niet helemaal maar daar wordt aan gewerkt. Ik ben heel tevreden met mezelf.

God, dit klinkt arrogant…

niks

no-no-nothing

Nou om eerlijk te zijn ben ik helemaal wel tevreden met mezelf…
alleen mijn neus en lengte mocht wel anders.

& als ik echt iets moet kiezen vind ik mijn haar het mooist.
Heb krullen van mezelf, maar kan het in 5 minuten stijlen met stijltang…
best praktisch dus :stuck_out_tongue:

Ik vind dat niet arrogant! Ik heb dat ook. Dan ben je gewoon tevreden met jezelf (/zelfverzekerd). :grinning:

Ben over het algemeen heel tevreden over mijzelf. Wilde misschien wel wat langer zijn en een grotere cupmaat… maar om daar nou over in te zitten. Ben erg blij met m’n ogen en haar, en m’n voeten haha.

mijn haar, bos met krullen. :slightly_smiling_face:

Me ogen en dikke wangen met kuiltjes

Niks, ik word met het jaar minder knap.
Als ik heel positief ben vind ik m’n haar wel leuk, en m’n benen mooi qua lengte/dikte. Ik vind m’n lipvorm en ogen wel grappig, omdat ze bij me passen.
Maar verder… bleh. Dat is wel eens anders geweest dus, haha, als ik nu foto’s terugkijk van een paar jaar geleden was ik dus echt knapper.

Mijn haar ^^