Wat vind je mooi aan jezelf en wat minder mooi?

Ben toch wel benieuwd wat andere mensen mooi en minder mooi aan zichzelf vinden.

Ik vind mijn ogen heel mooi en dan vooral mijn wimpers. Die zijn al superlang van mijzelf en ik hoef maar een klein beetje mascare^^

Wat ik dan wel wel minder aan mezelf vind is mijn jaloezie… echt vreselijk soms ik haat dat. En dat ik kan eten wat ik wil en maar niks aankom :frowning_face:

Ik vind mijn wenkbrauwen heel mooi en mijn taille juist heel lelijk

Ik vind mijn ogen wel mooi en mijn figuur wel

Ik vind mijn neus minder mooi en ik vind het jammer dat mijn gezicht vrij “bol” is, waardoor ik er veel jonger uit zie.

Volgens mij is dit topic er al.

Mooi:

• Haar
  • Ogen
  • Onderbenen
  • Borsten
  • Kont

Minder mooi:

• Tanden/mond (te dunne lippen)
  • Bovenbenen
  • Buik
  • Bovenarmen

Dat dacht ik ook al…

Oh serieus … haha wist ik niet

Ik vind me ogen best mooi en vind mezelf wat te dik

Ik vind mijn gezichtshuid kut, maar mijn handen en oog & haar kleur weer mooi.

Ik vind vooral m’n haar, ogen en buik mooi.
M’n bovenbenen, lippen en gezicht (bol, groot) vind ik iets minder, maar ik vind het meestal ook niet extreem lelijk. Er is gewoon altijd iets dat beter kan :slightly_smiling_face:

Ik vind mijn benen mooi en ik vind ook wel dat ik een goede kont heb. Daarnaast ben ik blij met mijn borsten en met mijn haar.
Ik ben minder blij met mijn buik en bovenarmen.

Ik vind mijn ogen en mijn taille mooi. Ben niet zo blij met mijn overall figuur (hele brede heupen en dikke benen en kont, dunne taille, kleine borsten, beetje uit balans allemaal) en mijn gebrek aan motivatie in ‘t leven :’)

Mooi vind ik mijn ogen, haar, sproeten, borsten, billen en benen.
Minder mooi m’n buik en neus. Oja en m’n voeten :’)

Mooi: haar, lippen, ogen, kont, benen, mn figuur in het algemeen

Minder mooi: borsten en neus. Maar er is niks aan me dat ik echt lelijk vind of zou willen veranderen

Ik vind mijn ogen en wimpers ook het mooist aan mezelf en mijn borsten (maar die zijn helaas niet echt) en wat ik het minst mooie aan mezelf vind zijn mijn bovenbenen, fluthaar, heupen en mijn tanden of de kleur ervan dan toch, maar dat komt helaas door een te dunne glazuurlaag waar niks aan te doen is…

Mooi:

-Lippen
-Borsten
-Kont
-Ogen
-Haar

Minder mooi:

-Tanden
-Buik
-Bovenbenen
-Bovenarmen

Tevreden:

• Ogen
  • Borsten
  • Kont
    -Haar
  • bovenarmen

Minder tevreden:

• Wenkbrauwen
  • heupen
  • tanden

Mooi: Ogen, lippen, kont
Lelijk: Buik, borsten, gezichtshuid

Mooi: haar, tanden, ogen
Lelijk: een opvallende moedervlek op m’n gezicht, armhaar, kont, buik, gewoon m’n hele lichaam zowat

Ben wel tevreden met m’n ogen, benen en voeten.
En een stuk minder tevreden met m’n neus en gezichtsvorm.

Mooi : lippen , haar ,wenkbrauwen , ogen , gezichtsvorm , mn tintje en mijn platte buik en mijn kont
Mindermooi : mijn neus en mijn borsten vind ik klein