wat vind je ervan als..

Wat vind jij ervan,
als er een gehandicapt iemand voorbij loopt,
en je ziet dat mensen/je vriend(in) diegene nadoet?

dat vroeg ik me af, omdat ik dit heel vaak zie, en dat vind ik behoorlijk aso.

Asociaal. Abnormaal. Achterlijk. Respectloos.

Ik vind het nogal stom… Ik zou dan zoiets zeggen als ‘‘Doe es ff normaal joh…’’

Dat vind ik echt niet kunnen, maar zelf zie ik het nooit.

Idioot. Diegene kan er toch ook helemaal niets aan doen? Ik zou er denk ik wel wat van zeggen als iemand dat zou doen…

ik vind het vet asociaal!
diegene heeft het al moeilijk…
soms zien ze er echt heel grappig uit maar dat is gewoon vetzielig!
als een vriendin/vriend het doet, zou je heel erg boos op die gene worden en zeggen:
Waar slaat dat op?
beter doe jij ff normaal?
want zoiets kan je gewoon niet maken.

:face_vomiting:

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat doen.

Meestal kan ik er niet mee zitten hoor…

enorm lullig. ><
maar ik noem wel vaak een vriend van mij ‘mongool’. bedoel ik niet gemeen, die vriend weet dat ook, en het is ook écht niet lullig bedoelt ofzo. Ik heb niets tegen (geestelijk) gehandicapte mensen of zo, maar ik noem die vriend ‘iniminimongool’, gewoon, daarom.
Maar ik zou het nooit over mn hart kunnen krijgen om zo iemand na te gaan doen ofzo. echt niet.

Echt heel triest.

ik vind het echt triest & respectloos >.<
als mn vrienden dat na zouden doen, zou ik er wat van zeggen, maar gelukkig doen ze dat niet :]

ik vind dat echt ontzettend asociaal en gemeen. die mensen zijn vaak veel liever dan dat wij ‘‘normale’’ mensen zijn…

Sommige gehandicapten zijn soms zelfs gelukkiger denk ik. Natuurlijk kan je dat als niet-gehandicapte niet zeggen, maar je snapt vast wel wat ik bedoel :wink:

Ik vind het echt triest, net alsof die mensen er iets aan kunnen doen dat ze gehandicapt zijn.

Abnormaal, en gewoon triest.
Zoiets doe je niet.

Ik vind het zielig gewoon.

Die zijn zwaar respectloos.
Ik kan daar niet tegen als ze dat doen.