Wat vind je de ergste fysieke pijn?

Na drie keer geprobeerd een polll aan te maken, doe ik het maar zo

Ik ben benieuwd wat jullie de ergste lichamelijke pijn vinden. Dus wat je het minst wilt hebben.

A hoofdpijn, migraine
B kiespijn
C rugpijn
D spierpijn
E menstruatiekrampen
F maagpijn
G anders, namelijk.

Ik vind zelf maagpijn&menstruatiekrampen. Ik kan best veel handelen, ook als ik hele erge hoofdpijn ofzo heb denk ik nog oke. Maar als er pijn in mijn buik is word ik echt gek.

Lichamelijk:
E

Titel veranderd dus mijn bericht ook xD

Tanden/kiespijn

Iets anders, met je kleine teen tegen een scherpe kast aanstoten

of ooohmygod met blote voeten op een legoblokje stappen, dan wil je echt je been eraf snijden om van die pijn verlost te zijn

A

G, Als mijn darmen helemaal geleegd moeten worden met een pil. God that hurts. Sorry voor de details.

Ik denk dat iedereen die geen B kiest nog nooit kiespijn heeft gehad, ooh mijn god wat doet dat zeer.

B dus

Mijn dagelijkse pijn in al mijn gewrichten/pezen/aanhechtingen/spieren en organen/buik.

@Goldie, ik snap je… maar is dat niet psychische pijn? Ze vroeg om lichamelijk… Weet niet hoor… anders ben ik het met jou eens! Vele male erger als wat ik hierboven typte.

G. god ik heb nu een ontsteking in mijn kleine teen en wauw dat doet veel pijn. mijn hele lichaam is een beetje ontstoken van binnen dus ik heb eigenlijk overal altijd wel een beetje pijn, maar mijn ontstoken kniepezen zijn een feestje vooral.

G. paniekaanvallen waarbij gewoon al de lucht uit je luchtpijp verdwijnt en je het gevoel hebt dat hij óf vacuüm zuigt of uit elkaar spat door de druk die erop staat, en het gevoel dat je heel hard wilt schreeuwen maar geen geluid produceert en dan maar elk spiertje in je lijf aanspant tot je duizelig wordt.

Ik was eerst vergeten lichamelijke erbij te zetten :slightly_smiling_face:

Oh wacht, nee het allerergste was de pijn in augustus… maar dat ik dat overleeft heb is ook nog een wonder! =) Want met morfinespuiten, pillen tramadol en paar zetpillen hoogste dosering diclofenac die nacht ging ik nog stuk. Dus eigenlijk, en dat meen ik echt, kan geen ene pijn mij meer schelen… wat best kut is, want ik heb geen realistische pijngrens meer dus moet nu extra goed in de gaten gehouden worden -___- maar goed, het heeft dus een voordeel gehad haha.

een infuus laten zetten waarbij ze 6x overnieuw moeten prikken omdat ze geen ader kunnen vinden =.= is alweer vier jaar geleden maar dat was echt drama

EDIT: had de beginpost niet gelezen :stuck_out_tongue: als ik daaruit moet kiezen is het toch wel menstruatiekrampen / darmkrampen, daarbij kan je ook echt het gevoel hebben dat je dood gaat…

Dagelijks? :flushed: dat lijkt me nog erger dan mijn 3-dagen-per-maand-menstruatiekrampen-die-aanvoelen-als-weeën. Lijkt me heel vervelend…

onderrugpijn, aan de rechterkant helemaal beneden. Daar heb ik soms zo’n pijn dat ik amper kan lopen en dat voelt echt zo verschrikkelijk.
Ik heb eigenlijk nooit last van menstruatiekrampen, 1 keer per half jaar ofzo. Maar ik denk dat het komt omdat ik het niet gewend ben, maar ALS het gebeurt men dan ben ik echt doodgaande… Leef mee met de meiden die daar elke maand last van hebben

Ja herkenbaar :frowning_face:

Niets, ik ken sowieso niet het gevoel van écht pijn hebben.

dat ik een dag moest doorkomen met een gebroken been. het was mijn zusje dr verjaardagsfeestje dus dat konden we niet zomaar afbreken.

Kiespijn. Ik heb nog nooit zo’n vreselijke pijn gehad.

G. Toen mijn knieschijf uit de kom ging was dat toch wel bijzonder pijnlijk. Vooral de eerste keer toen het gebeurde, de andere twee keren vielen relatief mee.

G
oogpijn.

Als je lens verkeerd zit of er iets onder zit ofzo en dat je je oog niet meer open kan krijgen, maar de lens zit nog slecht en het enige dat door je heen gaat is ‘UIT UIT UIT NU UIT NUUU’