wat vind hij van mij?

Op school is er een jongen, die de hele dag naar mij kijkt (of beter gezegt… het is staren xD) ik kijk ook wel eens terug, maar dan heeft hij eerst niet door dat ik kijk, en dan 2 seconden later wel en dan gaat ie ‘‘druk aant werk’’ weer. Mja, ik ben nogal verlegen enzo, dus ik durf ook niets te zeggen.

Eerst was het ook zo dat als ik naar school fietste, hij stond te wachten op zijn vrienden om naar school te gaan (niet zo heel raar). En mij de hele tijd aankeek en nakeek. Soms stond hij daar 10 minuten van te voren :open_mouth:

Op school is hij dus ‘‘populair’’ (als je het zo wilt noemen) en heeft dan een best grote bek… maar als ik in de buurt ben dan probeert hij mijn aandacht te krijgen ofzo… In de pauzes probeert hij ook onopvallend naar mij te kijken
ik wordt gek van hem! en toch vind ik um leuk… (wat niemand weet)

nja… tips enzo zijn welkom… ik wou dit gewoon ff kwijt omdat het aan de ene kant best irritant is, maar aan de andere kant ook wel leuk ^^

probeer eens zijn hyves op te zoeken, als hij dat heeft, en zo kun je zien als hij een vriendin heeft of niet, en ja, verder kan ik je niet echt helpen, helaas

zijn hyves bekijk ik iets te vaak :blush: haha maar zijn krabbels zijn alleen voor vrienden… en bijvoorbeeld bij reactie van zijn foto kan ik niets uithalen dat ie een vriendin heeft

[b]Als je hem leuk vind . Zet dan op een papiertje ik vind je leuk en geef het aan hem als hij sochtends wacht

of . voeg hem toe als vriend op hyves. en vraag heb je met iemand enzo…

xd[/b]

blijkbaar vind ie je leuk
ga dr voor en maak n leuk praatje met hem
desnoods fietsen jullie een keer samen !

veel succes xx

op hyves toevoegen heeft hij bij mij een keer geprobeerd, alleen toen vond ik um een sukkel… dus negeerde ik het… mja, zal dat nu dan niet raar overkomen ofzo?? (ik ben nogal onzeker :$)

Nee dat zal zeker niet raar overkomen, gewoon doen!
Zet je verstand op 0 en klik op dat knopje…
Ga gewoon een keer met hem kwekken en zeg bijv. dat er niemand online is op msn, dus of je zijn msn misschien zou mogen.

diegene waarmee ik ‘bezig’ ben had mij ook een lange tijd geleden op hyves toegevoegd, heb toen ook geweigerd… maar nu heb ik hem juist op hyves als vrienden gevraagt.

Ga ervoor!!

Op hyves toevoegen!! Zeg je trouwens even hoe het nu gaat enzo? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt… Ik heb zo ongeveer hetzelfde probleem.
Succes! xxxx

owke :wink: ik ga um toevoegen op hyves… en daarna zie ik wel :wink: bij vorderingen zal ik het vertellen summerhummer ^^

ik vind hyves een beetje flauw, maar als je m niet in rl durft aanspreken is het een handige oplossing :]

ik vind hyves juist een uitkomst :stuck_out_tongue: want ik ben nogal verlegen enzo… en hij juist helemaal niet… mja, ik zie wel

heeft hij al geaccepteerd?

jup :grinning:
maar… hij is niet zo vaak op hyves… ik zie wel :wink:

jongens zijn rare wezens…
hij staart nog steeds naar mij, maar ondertussen maakt hij ook rare/flauwe opmerkingen over mij.
vandaag bij geschiedenis:
*leraar: is vasiliki er?
*ik: ja…
*hij: huh… vasiliki zit toch niet in deze klas…
terwijl hij de heletijd naar mij zat te kijken…
wat zou ik doen? want hij is niet vaak op hyves, dus kan niet met hem ‘‘kwekken’’ en zijn msn weet ik niet, en ik vind het een beetje raar om dat zomaar te vragen.
xx

anyone?? i need help…

misschien moet je vragen waarom hij zo gemeen was ?

dat durf ik juist niet… omdat ik zo verlegen ben :frowning_face: (haat het verlegen zijn)
en ik weet zeker, als ik het ga vragen, zijn vrienden me vierkant uitlachen… (ik ben zeg maar de school gothic… tenminste… onder die categorie vallen kennelijk metal fans. -.-)

iemand??
up