Wat vind hij nou?!

heee meiden,

ik zit met een probleem. Een paar weken geleden hebben ik een hele leuke jongen leren kennen, ik volgens vrienden vind hij me ook leuk en stiekem heb ik dat gevoel ook wel een beetje. Want hij kijkt steeds naar me, als ik in gesprek ben met iemand die hij ook kent mengt hij zich er ook in of als hij met een vriendin van me is aan het praten betrekt hij me ook bij dat gesprek. Maar we hebben eigenlijk nooit een gesprek rechtstreeks met elkaar zeg maar. Dus ik twijfel een beetje, ik heb hem op hyves we hebben ookwel eens gekrabbelt, maar ik heb hem niet op msn en zijn nummer heb ik ook niet. Maar hij heeft 1 keer uit zichzelf gekrabbelt en dat was nadat hij me had toegevoegd. Nu weet ik dus niet of hij gewoon verlegen is of dat ie me niet leuk vind op die manier maar gewoon aardig. Hij kijkt wel veel en hij word soms rood als ie tegen me praat, wat ik wel schattig vind ;$. Maar ik heb egt geeen idee wat hij nou vind. Hebben jullie tips hoe ik dit zeker kom te weten of hoe ik meer in contact met hem kan komen? Want ik wil niet overkomen als een stalker!

xx

Nou, als je denkt dat ie je leuk vind, is dat waarschijnlijk ook zo!
En ik denk dat hij gewoon verlegen is, maar het is wel een goed teken dat ie je betrekt in gesprekken.
Probeer gewoon es met hem (alleen) te praten en vraag zijn nummer =)
Succes!!!

XXX

Ik zou zijn msn vragen en zijn nummer, en dan kijken wat hij doet. Voor de rest zou ik het nog even afwachten, en kijken hoe hij reageert en of het al wat duidelijker wordt enzo.

Probeer gewoon met hem in contact te komen, je gaat heus niet overkomen als een stalker

Ja idd meestal klopt je gevoel wel
en van wat je verteld klinkt het wel alsof ie je leuk vind
wat veel jongens ook doen is dan een grapje maken in een groep en dan heel snel naar jou kijken om te zien of je erom moet lachen

maar ehm wat je moet doen… nou ik denk dat je nu wel goed bezig bent eig, maar probeer meer te flirten miss?

succes ermee!

Gewoon ze msn vragen =) Dan zie je wel verder.

dank jullie allemaal,
ik zal wel eenswat meer gaan flirten, en zijn msn vragen!

Ja, vraag z’n msn! Msn is echt handig om mensen beter te leren kennen.
En het klinkt allemaal goed, volgens mij vind hij je een leuk meisje.
heel veel succes!

Staat zn msn niet gewoon op hyves bij profiel en dan contact? (A)

Dan hoef je het niet eens te vragen :stuck_out_tongue:

En volgens mij klinkt het alsof het wel goed komt :wink:
suc6!

jawel, maar ik durf hem niet toe tevoegen :blush:
hahaha dalijk denkt ie ook van was dat voor ene :S

krabbel hem gewoon je heb toch niks teverliezen(en het is altijd beter gelijk afgeknapt te woorden dan wanhopig blijven wachten)
krabel hem iets van heey hoe is het/heb je nog wat gedaan?ga je ooknog naar…feest. heb je msn :stuck_out_tongue:
of wacht tot die andword op hoe het is en vraag daarna zn msn

niet zijn msn van hyves overnemen, als je het hem gewoon zelf vraagt, merkt hij misschien dat jij hem ook leuk vindt. Hoe je dit vertelt lijkt het wel of ie je leuk vindt :slightly_smiling_face: en gewoon er op los flirten.
succes!x

Gewoon zelf wat meer initiatief nemen. Wat niet is, kan nog komen. Nu vindt hij je denk ik wel leuk… Maar jullie moeten wel echt gesprekken gaan voeren, wil je dat het iets gaat worden. Good luck!

dankjewel allemaal, we hebben toch vakantie duss ik krabbel hem deze week gewoon hoe zijn vakantie is en wat hij nog gaat doen enzo.
en waarschijnlijk zie ik hem donderdag met uitgaaan, dus dan durf ik zowieso al makkelijker op mensen af te stappen!