wat vind Hij nou van miJ!

heej :wave:

Nou k vind iemad leuk , die ik dus had leren kenen bij een discotheek (Nou ja gezien XD) en toen zag ik hem bij facebook staan, dus ik voegde hem toe, nou hij heel lief antwoorden van ja dat was ik(L) alles goed verder nou toen msn xd
toen zei hij ook lieve dingen , maar hij maakt te vaak van die grapjes vind ik hoor zo van ik kan niet slapen ik zeg zo hoezo dan hij: Door jou

Nou en ik zei jeaah ik ga trouwen( deedt zon domme quiZ XD) toen zei hij ja ik ook ik zeg met wie? zegt hij met jou ^^ nou ja xd okeej en hij zegt altijd hvj ensow (In het begint zei hij dat niet ) maar ja we gaan naar de bios , maar hij gaat soms met meisjes gwn als vrienden XD k ga ook wel met jongens om als vrienden :stuck_out_tongue: Maar ja hij is gwn een hele lieve jongen tegen iedreen (bij mij wel het liefste lijkt zo XO) maar goed ik had hier dus al een topic over geplaaats in het officelen vind hij me leuk topic , en toen zeiden ze iets van hij speelt met je ofsow? en of hij is player ?? Maar hij is indgeval geen player :stuck_out_tongue: hij heeft al 3 of 4 jaar geen vrienidn gehad dus maar ik weet nu niet of hij me leuk vind of met me speelt (het heeft me laten twijfelen ) xxx sorry voor het lange verhaal!

ik snap er niet veel van?

Je gaat toch met hem naar de bioscoop? Dan kom je er toch wel achter wat hij echt van jou vind.

Hoe bedoel je ; maar hij gaat soms gewoon met meisjes? gwn als vrienden.
als zoenen? of gewoon me omgaan?

gewoon mee omgaan xd

ik snap er niet veel?

XD nou kijk ik dacht wat denken jullie ? zegmaar of hij met me speelt of player is maar hij doet lief tegen iedreen drm

(wow, dat was moeilijk te lezen)

Maar als je zelf weet dat hij zo doet tegen iedereen, denk ik dat je zelf de conclusie kan trekken of jij meer voor hem betekent dan anderen. Ik zou zeggen; wacht het af.

Spreek met hem af, geef het wat tijd en dan zie je vanzelf zijn bedoelingen.

ja :grinning: maar het lijkt soms net of we egt wat hebben maar k zie het bij de bios wel bedankt

Smooth talking, tuurlijk heeft die dan al lang geen vriendin gehad… Het is gewoon een player.

Neej het is geen player wandt me vriendin ken hem ook:P XD hij zit bij haar op school ensow en zie zegt ook van , hij is aardig en lief tegen iedreen, maar tegen mij liever

hij oud ben jij en hoe oud is die jongen?
en je hebt hem nog nooit gezien, alleen gesproken?

ik ben 15 en hij is 14 en jawel ik heb hem gezien bij een discotheek :slightly_smiling_face: