heej
Nou k vind iemad leuk , die ik dus had leren kenen bij een discotheek (Nou ja gezien XD) en toen zag ik hem bij facebook staan, dus ik voegde hem toe, nou hij heel lief antwoorden van ja dat was ik(L) alles goed verder nou toen msn xd
toen zei hij ook lieve dingen , maar hij maakt te vaak van die grapjes vind ik hoor zo van ik kan niet slapen ik zeg zo hoezo dan hij: Door jou
Nou en ik zei jeaah ik ga trouwen( deedt zon domme quiZ XD) toen zei hij ja ik ook ik zeg met wie? zegt hij met jou ^^ nou ja xd okeej en hij zegt altijd hvj ensow (In het begint zei hij dat niet ) maar ja we gaan naar de bios , maar hij gaat soms met meisjes gwn als vrienden XD k ga ook wel met jongens om als vrienden Maar ja hij is gwn een hele lieve jongen tegen iedreen (bij mij wel het liefste lijkt zo XO) maar goed ik had hier dus al een topic over geplaaats in het officelen vind hij me leuk topic , en toen zeiden ze iets van hij speelt met je ofsow? en of hij is player ?? Maar hij is indgeval geen player
hij heeft al 3 of 4 jaar geen vrienidn gehad dus maar ik weet nu niet of hij me leuk vind of met me speelt (het heeft me laten twijfelen ) xxx sorry voor het lange verhaal!