wat vind hij nou van die andere meisjes?

ik heb al 10 maanden een heel lief vriendje waar ik heel veel om geef en die heel veel om mij geeft. maar de laatste tijd is ie heel geinteresseerd in andere meisjes. het zal ook wel liggen aan dat ik heel onzeker ben. maar hij heeft het heel vaak over een bepaald meisjes, en daar staat ie een paar keer mee op de foto. nou als je foto’s van ons samen en van hun met elkaar vergelijkt zou je eerder denken dat hun een stelletje zijn. en dan vind ik die foto’s op haar hyves. en als we door de stad lopen kijkt hij bij ieder mooi meisje om. en dan niet af en toe een keer, maar echt steeds weer omkijken. en meer van die dingen. maar als ik hem dan vraag of ie echt geinteresseerd is in andere meisjes is het altijd; nee ik vind jou toch de allerleukste en ik wil hun niet en blablabla. en dat is ook wel zo. hij vindt me echt de allerleukste. maar ik ben gewoon zo stikjaloers… heeft iemand tips of een oplossing of iets om me te helpen? want ik blijf er mee zitten…

Goed met hem praten en zeggen dat je ermee zit. Hij zal je moeten begrijpen, voor hem zal het vast ook niet fijn zijn als jij continu naar andere jongens gaat kijken of met ze op de foto gaat :wink:

nee idd, als er al een naam van een jongen valt krijg ik al dodelijke blikken op me af. en ik heb ook een beetje problemen op school, al die domme meisjes zitten dom te doen. en iedereen zegt; moet je meer met jongens optrekken. maar het mag niet van mijn vriendje… terwijl ik denk dat ik niet wil weten wat hij met die meisjes op school doet…

praten praten praten,

het is gewoon een jongen, en jongens houden (meestal) van het vrouwlijk geslacht, dus dat ze naar een ander meisje kijken, dat hoort bij ze, het kan wel storend zijn maarja… ze hebben ook een ander zichtsbeeld (of hoe je het ook noemt) want wij zien nog een beetje wat om ons heen gebeurt, maar jongens kunnen alleen zien wat voor hun gebeurt of staat… dus soms moeten ze helemaal omkijken jaa… :relieved:

Erover praten met hem.

Het is moeilijk om te bevatten & te begrijpen maar jongens hebben ook vriendinnen als gewoon vriendinnen. Net als jij vrienden hebt als gewoon vrienden. Je moet er vooral niet moeilijk over doen. Boeien. Jij kijkt toch ook wel eens naar een leuke jongen?

ik voel ook zoiets, ik kan dr slecht tegen en mn vriendje begrijpt me niet goed als ik erover praat en dan voel ik me echt kut…

sorry, ik kan je niet helpen:(

hooi.
heb precies hetzelfde, ben ook echt niet normaal jaloers :kissing:
je doet er alleen niet echt iets tegen, ik had anderhalfjaar met mijn vriend en het werd steeds minder naarmate… maarya wat wel hielp was als hij met andere meisyes was, ik dat ook gewn ging doen :slightly_smiling_face: (met jongens dan hea:P).

Praten.

kvind het eigenlijk dik respectloos als jullie samen lopen en hij elke keer omdraait om naar andere wijven te kijken :S

ik zou hem gewoon koekje van eigen deeg geven, als jullie ergens lopen, gewoon JIJ je de hele tijd naar alle jongens omdraaien, kijken hoe die het leuk vindt. Praten helpt niet altijd bij jongens, zij vinden het gewoon zeuren, en dan gaan ze uiteindelijk een vriendin zoeken die ‘niet zeurt’. Ze reageren beter op actie, dus actie moet je hem geven. Gewoon in praktijk laten zien hoe klote jij je dan voelt, in plaats van uren daarover aan zijn hoofd te ‘zeuren’

good luck XD