wat vind een jongen lief/schattig .

de titel zegt het.

Niet alle jongens zijn hetzelfde.

Jongens zijn niet allemaal hetzelfde. :tipping_hand_man:

Weet niet, ben geen jongen.

Veel jongens vinden het schattig als je af en toe een beetje hulp/bescherming van hun nodig hebt, maar ook weer niet zoveel dat je aanhankelijk bent…

Ik was een keer bij een jongen en ik lag op z’n bed, we zoende enzo en toen vroeg
hij: vind je het fijn?
Ik: ja (:
Hij: hoe fijn?
En toen deed ik m’n armen uit elkaar, zo’n gebaar dat je maakt om eigenlijk uit te leggen hoe groot iets is.
Hij moest lachen en dat zei datie dat heel schattig vond xD

Hmm… Mijn vriendje vindt het blijkbaar aandoenlijk als ik onhandig bezig ben.

Er is een jongen, die vind het schattig zoals ik met me vader praat.
Binnenmonds mompelend op z’n drents.

Hij vindt het schattig als ik geen make-up op heb en net uit bed kom met verneukt haar,
als ik (bijna) in slaap val als ik tegen hem aanlig,
of sowieso als ik hem lief aankijk.
En hij vindt lieve smsjes ook helemaal geweldig, wat dat betreft is hij een beetje vrouwlijk.
Ik heb ook wel eens van die gekke buien, dat ik helemaal wild en blij doe,
dan kijkt hij me echt zo vertederd aan, haha.

Mijn vriend vindt me bijna altijd schattig. Al zou ik in bed opeens een dominante sm chick worden dan zou hij het nog schattig vinden. Alleen als ik echt oprecht boos of chagerijnig ben. Dan ben ik niet meer schattig :’]

Dit dus. Extreem vreemd want ik had wel nog wat make up op en dat moet echt overal gezeten hebben. Ik snap het nog steeds niet.

haha , leuke reacties! mijn vriend vond het schattig toen ik een broodje ei ging bakken voor hem in de ochtend . inmijn pyama en badhair hihii!

Dat ik altijd in slaap val op zijn bank, en in mn eigen bed zijn vest als teddybeer gebruik. :flushed:

Hahahaha. Dat geldt denk ik ook bij mijn vriend. :’]

Mijn vriend gaat altijd heel hard piepen, me knuffelen en gillen hoe schattig ik ben als ik doe alsof ik een kat ben. :’’’’’’’’)

ahwww, ik wil een vriendje, en dan schattige dingen meemaken (:

Als ik hem op een bepaalde manier aankijk, zegt hij altijd ‘je kijkt zo lief!’ :stuck_out_tongue:

Haha ik ook :'3

Het liefste wat een man/jongen ooit tegen me gezegd heeft was toen ik chagrijnig was (ik had nauwelijks geslapen toen) en ik naar de kapper moest.
Toen zei hij: “Lach eens.”
Dus ik lachte een beetje dom.
Zegt hij: “Je bent zoveel mooier als je lacht.”

Maar hij is homo haha, dat telt niet.

-

hahaha dat deed me even denken aan balkenende.

oke, verder niks te melden
upjedus.