Wat vind die nou eigenlijk van me?

Heeii meiden ik weet t allemaal even niet… ik ken een jongen nu een aantal weken hij is ooit een gesprek met me begonnen… ik begin hem nu leuk te vinden maar weet niet of die mij ook leuk vind nu we praten nu elke dag tot goedemorgen tot weltrusten.
Maar soms heeft die ook echt van die dingen en dan denk ik aaahww
Netzo als ik was uit en vraag me niet waarom enzo maar ze draaide all i want for Christmas is you. ik zei dat zo en toen zei die ik zal bij je zijn met kerst♥ enzo… of ik zei nu voel ik me wel heel speciaal en toen zei die dat ben je oook. naja wat denken jullie ervan?
sorry voor t lange onzin verhaal
xxx

Ik zal maar eerst eens kijken of het ook echt zo is. Nou is wachten tot Kerst wel heel erg lang, maar je kunt bijvoorbeeld vragen om een keer af te spreken en dan kun je daadwerkelijk zien of hij wel wat om je geeft en hij de dingen meent die die zegt. & natuurlijk of die zijn afspraken nakomt!

Misschien was het een vrouwelijke dj waar ze uit was. Maar ik denk eerder dat ze een ‘n’ vergeten is achter ‘draaide’.

Ontopic
Ik zou als ik jou was hem eerst ontmoeten en kijken hoe hij in het echt is :slightly_smiling_face: Uit mijn ervaring ga ik er niet echt meer op in als jongens zo tegen me praten als ik ze nog niet ken in het echt. Is al te vaak voorgekomen dat ik er wel in mee ging en die jongen me uiteindelijk kei hard liet vallen :'D
Succes!

ik was de n vergeten :flushed:

Heejjj

zo te horen vind hij je wel leukk. Vraag een keer om aftespreken !!

Success xx

ik zou gewoon RUSTIG verder praten, en vooral niet snel teveel gaan denken. want zodra je maar iets te snel gaat kan je de jongen afschrikken…

Maar je kan idd vragen om samen is iets te gaan doen. vraag hem mee naar een terrasje, of ga gezellig samen poolen of iets dergelijks een beetje luchtig.
Stel het voor omdat je anders niets te doen hebt, en je even uit huis wilt.

Dit precies. Waarschijnlijk ziet ie je wel zitten maar is te verlegen om je mee uit te vragen oid