Wat vind de Nederlandse jongere van photoshop?

Photoshop, ik vind het 3x niks. Veel te misleidend, veel meisjes maakt het onbewust toch onzeker…
Onze huid is een orgaan dat ook ‘werk-verricht’ niet iets dat ‘dood’ is zoals een barbie-popje, snap alleen niet hoe ik daarop kom en wat ik ermee probeer te zeggen hahaha !!

Wat vind de Nederlandse jongere van photoshop?

:’) Als je dit voor een opdracht doet, pak dan eerst een handleiding ‘Nederlands’ voor je neus.[/size]

Mee eens wat jij zegt. Die laatste ziet er ook gewoon bizar uit, ook slecht gedaan. Niemand zijn arm ziet er zo uit. Ik vind die foto trouwens sowieso een beetje raar dat ze die hebben uitgekozen want haar arm staat er gewoon heer raar op. :’)

Anyway ik vind dat er niks mis is met photoshop. Alle foto’s worden tegenwoordig gephotoshopt, daar valt nu toch niks meer aan te doen. De maatschappij is gewoon fucked up, er is zogenaamd geen plek meer voor onzuiverheden etc. Maar er is wel een verschil van een pukkeltje wegwerken en de huid wat retouchen of je lichaam gewoon 2 maten kleiner photoshoppen. Bij sommige dingen vind ik het trouwens eerlijk gezegd helemaal niet raar dat de huid zo geretoucht is, niemand zit te wachten op een foto die uitvergroot is en waar je elke onzuiverheid op ziet. Niet smakelijk geloof me en met de camera’s van tegenwoordig zie je echt elke kleine imperfectie. :stuck_out_tongue:

Plus ik denk dat je er sowieso niet zo veel van moet aantrekken. Serieus alle foto’s die je ziet zijn gephotoshopt. Ik zeg niet dat ik meteen alles goed keur maar je doet er gewoon niet wat aan, het moet verkocht worden.

Jongeren.
Toch?

Dít maakt me onzeker.
En ik weet dat dit niet gephotoshopt is.

Ik heb dit plaatje trouwens van tumblr :wink:

waaaauwie super mooi model

Dit maakt mij niet onzeker, dit vind ik eng.