Wat vier JIJ met Pasen?

Ben heel benieuwd wat pasen voor jullie betekent?
Is het een gewoon lentefeest (al is het buiten zo regenachtig als het maar kan) of weet je eigenlijk niet waarom je het viert?
Of vier je de opstanding van Jezus?
Reageer, please!

Wij vieren het niet eens echt, we hebben alleen een paasontbijt.

Dat ik die dag vrij hebXD

Dan moet ik werken =.=’ (Restaurant)

Waarom heeft niemand het over de Paaseitjes? die zijn echt UBERheerlijk… zelf vier ik met mijn familie de opstanding van Jezus, we zijn christelijk

Een paar vrije dagen :laughing:
maar verder doen we er ook eigenlijk niks aan.
We eten alleen paaseitjes, en een paasontbijt :grin:

Ik wel ! :laughing:

Wij vieren het niet echt, we hebben wel extra lekker ontbijt en avondeten.
En paaseitjes natuurlijk :3

Dat je vrij bent:’)
En lekker ontbijten met mensen enzo,
en oja, chocola!

Paaseitjes = lekker
(het zijn gewoon chocolaatjes met een paaspapiertje, maar oké - wij hebben trouwens kerschocolaatjes met onze paaseitjes samen in een kistje , die moesten eerst op ;P)

Ik vier niks met Pasen.

wij vieren ook de opstanding van jezus
vanmorgen eerst paasontbijt, toen naar de kerk
en nu paaseitjes bij een kopje thee xD

blij dat iemand toch het zelfde als ik vieert :stuck_out_tongue: Maar i wish dat het wat mooier weer was!

is het niet mooi daar dan?
het is hier de hele dag echt vet mooi weer geweest, en de zon heeft de hele dag geschenen (:

Wij vieren niet echt iets en we eten ook geen speciaal ontbijt/diner. M’n moeder verstopt nog elk jaar de paaseitjes voor mijn broer en mezelf :stuck_out_tongue:

Om eerlijk te zijn had ik daarstraks eens niet door dat het vandaag pasen is. Wij vieren het helemaal niet, normaal gezien hadden we een paasdiner met de hele familie bij mijn grootouders, maar dit jaar blijkbaar niet. We krijgen wel paaseiren :]

Beeeetje off-topic. Het weer.
Nee bij ons niet… maar ik ben dan ook wel a little bit een aparteling want ik woon in engeland, en daar is het altijd saai… :stuck_out_tongue:

haha, nouja, dat vind ik wel stoer :grinning:

Paaseitjes, bij ons is er nu kermis dus vieren we dat nu ook ! (:
& de opstanding van Jezus