Wat verzamelen jullie?

Heei
Wat verzamelen jullie?
Ik keek net my crazy obsession en daar was een vrouw die 6000 spullen van mickey mouse had en ze is 55 jaar.
Maar verzamelen/sparen jullie ook iets? waar je al veel van hebt?
xx

haha ik spaar die clipjes van blikjes… Heb al een grote fles vol :cold_sweat:

Het enige wat ik ‘spaar’ zijn kettingen, heb nu rond de 70 kettingen :’). Maar dat is niet echt sparen, ik heb meer een ding met kettingen…

Boeken:)

Uhm. Geen idee wat ik verzamel, eerlijk gezegd.

Geld xD?

Voetbal shirts

Dingen van m’n favoriete bands, camera’s, cd’s en vinyl.

nothing.
K zou niet moeten weten wat ik zou willen verzamelen.

Schoenen! met name hakken

Boeddha,s
Edel en Half Edelstenen ( Amethyst,Pyriet,Fluoriet,Labradoriet) enz

geld (haha origineel haha)

Nee maar ehm… Ik spaar niet echt iets denk ik!

Proefmonsters. Of nouja, ik heb een hele kast vol na een paar jaar sparen maar doe er tegenwoordig niks meer mee :’) stof

Ik zie het nut van verzamelen niet echt in. Je hebt dan een hele hoop spullen waar je uiteindelijk toch niks mee doet en waarvan je niet weet waar je het moet laten. Als ik iets spaar/verzamel dan is het geld. Wel bewaar ik mijn agenda’s van elk schooljaar, leuk om terug te kijken.

• Nagellak / Make-up
  • Cupcake spulletjes (de hele keuken staat vol :cold_sweat: )
  • Bodylotions
  • Handcreme’s
    en sindskort Supernatural posters :’)

ik spaar het niet echt maar vind het leuk om te hebben.

• energy blikjes (alleen die spaar ik nu niet meer en heb de helft weg gedaan…)
  • dingen van London
  • boeken

Geboortekaartjes :slightly_smiling_face: Heb 4 dikke mappen helemaal vol, iets van 800 ofzo haha :slightly_smiling_face:

Op dit moment wil ik een mooie make-up en verzorgings producten hebben :wink:
Vroeger spaarde ik altijd parfum flesjes en beeldjes :stuck_out_tongue: Heb ik nog een hele verzameling van haha!

huh ken jij dan 800 baby’s? hoe kan dat

starbucksbekers

Ik verzamel Malibu flessen. Ik heb nu 8 verschillende flessen (ook met patronen er op enzo, en special editions) alleen ik vind dit veeeel te weinig haha.
Dus als iemand dit leest en zelf een aparte malibu fles heeft of heeft gezien, wilt diegene mij dan noten? :slightly_smiling_face: