Wat vertel je aan je ouders?

haai iedereen,
volgens mij hier nog geen topic over, anders sorry!
maar hoeveel vertellen jullie aan je ouders op het gebied van seks?
ik vind het altijd een beetje awkward ofso haha, dus daarom graag jullie mening!
xje

Niets. Mijn ouders zullen dit wel weten ondertussen, maar ik vind dit niet iets wat ik hun moet vertellen.

Helemaal niets inderdaad.

niets

Met mijn moeder deel ik veel. Maar ik heb nog geen seks gehad, en als ik seks zou hebbwn zouik niet naar haar toerennen en alles in detail te gaan vertellen. Uhm, nee.

Waarom willen mensen dit delen met hun ouders?

Ehm niets.

ik ken mensen en die vertellen echt letterlijk alles tot in detail aan hun ouders… tsja je moet het maar willen

Hmm, ik weet niet ik heb het er nooit met mijn vader over, met mijn moeder wel. Maar niet in detail ofzo, ik heb gewoon wat seksuele problemen gehad dus we praten er wel eens over. Ik hoef ook niet teveel te weten over het seksleven van mijn ouders, maar ik weet wel dat ze nog een ‘gezond’ seksleven hebben, zelfs nu mijn vader ziek is. Ik was toch nieuwsgierig dus heb er naar gevraagd haha.

Maar misschien dat mijn relatie toch anders is, ik ben 21 en woon samen enzo… toen ik 15 of 16 ofzo was praatten we er ook bijna niet over.

Tja, niet veel, ze weten wel dat het gebeurd

Niet heel veel. Ik ben er ook niet spastisch over hoor, maar ik vind het gewoon privé.

Ik heb nog geen seks, maar als ik het wel zou hebben zijn m’n ouders niet de eerste personen waar ik naartoe ren om het ze te vertellen. Ik zou niet weten wat ze ermee moeten haha. :’)

Dit. Mijn ouders hebben zelf ook geen seksleven, in ieder geval al een erg lange tijd niet meer dus advies kan ik van hun ook niet snel verwachten haha.

Ik heb het nog niet gedaan, maar als ik het zou doen hoeven mijn ouders dat niet te weten. Ik zou ook niet weten hoe ik het moet vertellen, houd ik liever voor mezelf denk ik.

Echt he-le-maal niks.

thankss iedereen! heb ik toch een beetje een beeld gekregen over hoe andere meiden dat doen.

Ik vertel mijn moeder eigenlijk bijna alles, maar qua seks niet echt iets :'D

Dit dus haha. Mn moeder is niet gek en weet dat ik seks heb aangezien ik een relatie heb gehad van anderhalf jaar, mn pa weet dit ook. En nja, wat moet er nog meer gezegd worden… In mijn ogen niks.

Helemaal niets. Ze weten dat ik aan de pil ben en dus dat ik seks heb (heb ook een vriend), maar meer weten ze ook niet.