Wat verkopen op open dag dierenasiel?

Ik wil graag bij het dierenasiel hier in de buurt (ze hebben alleen kleine huisdieren, dus geen honden en katten) helpen door workshops te geven tijdens de open dag…
Alle opbrengst gaat dan naar hun natuurlijk.

Nu vind ik het alleen lastig wat ik moet doen aangezien de leeftijden best wel uiteen lopen.

Ik dacht zelf misschien aan van die wrap armbandjes? Gewoon gevlochten en dan met leuke dieren bedeltjes ertussen ofzo?

(Ja ik heb het bericht aangepast dus de titel klopt niet helemaal meer, kreeg net de vraag van de organisatie of ik een workshop wilde doen omdat er wrss geen kraampjes komen dit jaar…)

Je gaat dus spullen vanuit het dierenasiel verkopen als ik het goed begrijp? :slightly_smiling_face: (aangezien je zegt dat er veel kinderen komen) Dus niet langs de deuren of op markten?

Heb t bericht even aangepast sorry :stuck_out_tongue:

Het vind idd daar plaats, op de open dag, begin juni.

moken/glazen beschilderen met dieren??

Halsbandjes versieren?

Ze hebben geen honden/katten dus dat is niet zo handig denk ik?

Amigarumi kan ik zelf niet en denk dat jonge kinderen dat niet kunnen :stuck_out_tongue:

Mokken en glazen beschilderen is wel erg leuk!

Dus cavia’s enzo? Want ik heb wel eens een DIY voor (veilige) slaapzakjes voor knaagdieren gezien die heel makkelijk te maken was!

Dingen beschilderen kan ook met dieren gerelateerde spullen. Met voerbakjes bijvoorbeeld?

Dan zou ik dat niet doen nee xd. Diertjes van klei maken of iets?

Dierenhuisjes maken
mokken / bakjes beschilderen
vetbollen voor in de winter maken
koekjes bakken (dieren vormpjes)
hondenkoekjes bakken
dierenhokken schilderen

Oh dat klinkt heel leuk!
Heb je daar een linkje van misschien?

En voederbakjes beschilderen is ook erg leuk, eens kijken of ik daar ook iets mee kan :slightly_smiling_face:

Koekjes bakken in een vorm van dieren.

Even een hoop linkjes hoor, ik heb niet echt gecheckt welke goed zijn:
http://www.metdehand.nl/advertentie/201/slaapzakjes-voor-huisdieren-hond-kat-fredcavia.html

Jaa dierenkoekjes is leuk! of Cupcakes met dieren als thema?
Verkoopt sowieso goed, wie houd er nu niet van koekjes & cupcakes? haha

Je hebt ook van die saaie houten fotolijstjes.
Kunnen kinderen en volwassen schilderen.
Bij de action/xenos heb je vaak ook van die op plak dingetjes.
Dat kan van alles zijn plaatjes, stukjes stof (dier gerelateerd natuurlijk)
Je kan ook foto’s/ afbeeldingen van dieren uitprinten en dat de kinderen er eentje mogen kiezen om in hun fotolijstje te doen.

Je hebt ook kleine houten kistjes die versierd kunnen worden op dezelfde manier met iets erin wat ook met dieren te maken heeft.

De nagels lakken van de mensen vinden de meeste ook heel leuk. Zowel jonge meisjes als oudere vrouwen.