wat vergeet jij echt altijd?

Geeft niet hoor Nijn
K vergeet ook altijd de kattenbak schoon te maken, of k doe alsof ik het vergeet omdat ik er geen zin in heb >)

ik raak meer dingen kwijt dan dat ik ze vergeet, ik ben nu mijn pinpas ;( en mijn afstandsbediening kwijt:S
echt vaag, dat ding viel van mijn stoel af en vervolgens kan ik m netgens meer vinden

Nee, ik vergeet niet zoveel :stuck_out_tongue:

Ik vergeet altijd waar ik dingen heb neergelegd als ik even dacht : ‘O, dit leg ik even hier neer, dan neem ik het zo weer mee naar boven’ ofzo… Dan neem ik het nooit me & ligt het er nog een paar dagen. Maar verder niet zoveel geloof ik

Gordijnen openen jaa…daar ben ik ook niet zo geod in xD

whaha en de tijd…als k bij mn vriendje ben xD hoezoo 6 uur thuis eten (A)

Ik vergeet áltijd dingen die mensen vragen of ik die wil doen. Moeder: Gooi je was even in de was, dan kan ik wassen.ik: Ja dat doe ik zo wel. en vervolgens vergeet ik het. Ik moet nu ook al iets van 2 week iets meenemen voor een PO alleen dat vergeet ik ook de hele tijd :S Niet erg handig! En ik vergeet inderdaad ook altijd te bellen, als ik zeg dat ik bel:P

• gordijnen open doen.
  • Me kleren opruimen in de badkamer.
  • De rotzooi van het pad van de deur naar me bed. me ma is al merdere keren daardoor gevalle (A)

en vast nog veel meer wat ik altijd vergeet! Hahaha

mn sleutels enne op tijd op staan vergeet ik ook nog wel eens:P

Ik vergeet niet zo gouw dingen.

huiswerk…gordijnen open te doen…konijnen te voeren…endatselfde als xSteef…ennem…hoelaat het isxD

ick vergeet owk altijd van die kleine dingetjes gordijnen open doen of verwarming hoger zetten mijn kamer opruimen !

K ben klaasevertegenwoorder k vergeet bijna altijd het klasseboek heel irri :slightly_smiling_face:

Ik vergeet niet zo heel veel :wink: behalve mn sleutels en paraplu’s zo nu en dan :slightly_smiling_face:

's avonds voor ik ga slapen de verwarming uit doen, dat vergeet ik echt áltijd
en mijn gymtas vergeet ik ook bijna altijd expres

Niets! En dat is juist weer irritant, omdat ik gewoon bang ben om iets te vergeten! Ik check alles 10 x voordat ik gersutgesteld ben. Maar ach, zelfs dan vergeet is wel eens iets…

je kan beter vragen wat vergeet je niet :stuck_out_tongue: Ik vergeet dus echt alles! vraagt m’n moeder: jaa wil je dat meenemen naar boven en vervolgens vergeet ik het helemaal. ik weet ook nooit meer waar ik iets laat :stuck_out_tongue:

Ik vergeet ook echt alles:s
Er staan bijna altijd wel kruisjes op mijn hand, omdat ik nogal bang ben om iets te vergeten en helemaal hysterisch wordt als ik het dan nog vergeet.

Ik weet dan overigens wel altijd waar die kruisjes voor staan:p

Uhh vergeet me bed op te maken s’morgens… (Ja moet ik van me moeder…:S)

Ik vergeet heeeeel vaak mn tas mee te nemen naar school… :blush:
Dan zit ik op de fiets en dan denk ik er pas aan:O
Gelukkig woon ik heeel dicht bij mijn school dus dan kan ik nog snel naar huis!

Kvergeet niet zoveel eigenlijk, ik heb een goed geheugen =D