wat vergeet jij echt altijd?

wat vergeet jij echt altijd?

Ik:
Mijn gordijnen openen voordat ik naar school ga.
De data waarop andere mensen jarig zijn.

Ik heb altijd van die momenten dat ik iets kwijt ben en dat driftig aan het zoeken ben terwijl ik het al de hele tijd in mn hand heb :grinning: Telefoon, mascara etc… Nogal dom :wink:

Maar ik vergeet altijd waar ik die kruisjes voor op mijn hand heb gezet :? Dus nu staan er hele verhalen op, anders blackout :stuck_out_tongue:

Zonnebrillen! Ik heb er zo veel, maar ik vergeet ze op te doen, of ik vergeet ze weer mee terug te nemen als ik ze ergens heb neergelegd!
Ik vergeet ook altijd afspraken, echt vervelend.

uuhm, ik moet echt hard nadenken. Volgens mij vergeet ik niet zo snel iets…

Of ik ben het nu even vergeten:P;)

Schoolboeken, want die ben ik dan weer kwijt ofzo…
en ik vergeet altijd waar ik me planners laat dus daardoor vergeet ik ook huiswerk te maken

De tijd ! Oja, en mn sleutels.

haha die twee dingen vergeet ik nou juist níet.

Ik vergeet
ehm

ik ben even vergeten wat ik weleens vergeet.

Oja ik weet het al;
ik vergeet wel eens mijn lenzen in te doen. Wat héél vervelend is.

Te drinken, echt heel slecht ik weet het. Ik denk er alleen maar aan als ik vette dorst heb

Ook drinken ja, ik drink bijna nooit. En ik vergeet altijd dingen zoals het konijn eten geven, gelukkig doet me moeder dat altijd. En hw maken enzo vergeet ik ook altijd.

• De deur dicht te doen
  • Mijn bureaublad af te sluiten
  • Mijn gordijn te openen
  • Mijn tas op te ruimen uit school
  • Huiswerk ^^ En misschien nog wel veeel meer…

Als mijn moeder belt en zegt dat ik iets moet doen bijv. de was ophangen of de vaatwasser leeghalen. Dat ben ik dan na 2 sec egt gewoon weer vergeten :stuck_out_tongue: lalala (A)

Oja en ik vergeet altijd om savonds het licht en de verwarming uit te doen als ik naar bed ga.

Oja, 's avonds mij fiets in de schuur zetten !

mijn gordijnen open te doen…
en te bellen als ik zeg dat ik zal bellen.

Typisch, ik vergeet ook altijd mijn gordijnen. Ik vergeet altijd mijn licht uit te doen. Slecht voor het milieu!

De laatste tijd vergeet ik ook allerlei kleine dingetjes die dan opeens toch wel heel belangrijk zijn! Ontzettend irritant!

Mijn ma vraagt me soms om iets te doen. En dat ben ik na en paar minuten weer vergeten. Komt ze thuis en vraagt ze: En is het gelukt…
Ik: Is wat gelukt?

Echt achterlijk van mezelf… ^.^

Om te leren voor So’s. Meestal denk ik zo van: het is toch wel makkelijk. Maar dan krijg ik die vragen voor mun neus en da heb ik toch wel spijt dat ik niet ff heb geleerd :stuck_out_tongue:

ik vergeet om op tijd mn bed uit te komen… het gevolg is dat annika dan altijd op mij moet wachten als we naar school moeten fietsen (A)
sorrie ans!!

oh en ik vergeet altijd de kattenbak schoon te maken (A) tadiedadieda…

Ik vergeet altijd:

• de deur op slot te doen alsk terug kom van t uitgaan.
  • de tijd alsk met mn vriend heb afgesproken. waardoor ik tot nu toe nog nooit op tijd ben geweest(a).