Wat verdien je.........

Wat verdien je in de levensmiddelenbranche werkt??
Ik heb net gesolliciteerd en ben aangenomen *JIPPIE*.
Maar weet iemand hoeveel je verdient als je 15 jaar bent en een 9-uur contract hebt. Of als je 16 bent en een 9 uur-contract hebt (wordt bijna 16)

Ik kan me namelijk niet inloggen op http://www.vakcentrum.nl/

Wat is de levensmiddelenbranche? :blush:

Levensmiddelenbranche…

Supermarkt? :’)

Bij de Parti…ja levensmiddelbranche dat zei die man haha heb ik niet verzonnen ofzo hoor :stuck_out_tongue:

is de mac ook een levensmiddelbranche?
ik verdien 2,50 of 2,75 per uur.

Levensmiddelenbranche is gewoon een duur woord voor een supermarkt jongens :stuck_out_tongue: Wat een niveau. :wink: Ik verdien 4 nog wat per uur. Ik ben 18. Het minimum is geloof ik voor 15 jaar 2,40 ofzo.

ja weet ik veel, maar werkt niemand bij een zelfstandige ondernemer die aangesloten is bij het vakcentrum?

meid je krijgt gewoon het minimum… internet staat wat dat is ik dacht zo’n 2,93?

Zie internet, daar staat t minimum. Maar bij sommige supermarkten krijg je wel meer hoor. Ik ga na de examens beginnen bij een supermarkt, weet nog niet wat ik verdien.
Mijn vriend (18) werkte bij een supermarkt en verdiende 5 nog wat. Mijn broer werkt ook bij een super markt (hij is 20) en verdient 10 euro nog wat.

Bedankt kaashaas, jeej wat zijn die andere meiden toch bitchy. Ik vroeg gewoon of iemand het min.loon had voor wat er op die site staat, maarja *zucht*