een vriendin van mij wil gaan afvallen. ze zegt dat haar borsten dan als eerste afvallen, is dat waar? ze is 13 en ze weegt 49.4 kilo is dat normaal?
ja dat is waar
Dertien en afvallen? Overeet niet en de natuur doet het vanzelf, aangezien ze nog in de groei is.
Volgens mij is 50 wel normaal? Ligt ook aan haar lengte Is ze lang?
Nou, meestal wat als laatste erbij is gekomen gaat er ook weer als eerste af…
Ligt dat niet gewoon aan wat voor soort figuur je hebt? Als je bijvoorbeeld een appelfiguur hebt dat kom je het snelste aan bij je buik, dus dan val je denk ik daar het laatste af? Weet niet hoe het met borsten zit (vallen die überhaupt af? )
13? Veel borst zal er vast niet aanzitten.
Hoeft niet altijd waar te zijn. Ik ben heel veel afgevallen en heb nu steeds zelfde cupmaat. Maargoed of t normaal is? Ligt eraan hoe lang ze is maar kom op, 13 zit je in de puberteit. Dan kan er nog vanalles veranderen aan je lichaam.
ja en anders prop je 3 pakken wcpapier in je bh. Jullie hoeven je toch geen zorgen te maken over “straks ga ik verder en dan ziet die dat het alleen maar vulling was”
Dafuq did i just read? :’)
Nou cupmaat zal sowieso niet veranderen als je afvalt. Alleen het getal dat er achter staat zou kunnen veranderen, want je bent gewoon dunner dan.
Als je te dik bent (Of mollig) kan je cupmaat wel veranderen. Dat was bij mij onder andere het geval. Ik woog teveel en dan zit er ook wel wat vet op je borsten. Maar nadien zijn ze nog bijgegroeid dus ik mag niet klagen.
wat ik dacht.
Ze hoeft überhaupt niet af te vallen tenzij ze 1.40 of kleiner is.
Er zijn genoeg afvaltopics bij Food & Sport waar je deze vraag kan stellen.