Wat trek jij aan op je eerste schooldag?

Hoi!
Zoals de titel al zegt wat trek jij aan op je eerste schooldag? Of wat trok je aan natuurlijk :wink:
Ik ga aan trekken:
nieuwe donkere skinny van de H&M
nieuw donkerblauw hempje met een kanten randje van de Hema
nieuw leuk vestje/jasje van Bien Blue
mijn ballerina’s of Allstars
Ik ga op mijn gezicht smeren"
Mascara
Lipgloss

So dus tell wat je aantrekt :stuck_out_tongue_winking_eye:
xxx

haha uhm wiv =P iets leuks XD

uppp!

Kleding:
* Donkere skinny jeans (H&M)
* Wit ‘ribbetjes’ t-shirt (H&M)
* Ballerina’s (Accesorize)
Make-up:
* Mascara
* Foundation
* Heel klein beetje lipgloss
XX.

dat ga ik deze namiddag gaan kopen

Eigenlijk denk ik daar nog niet over na

ik wilde iets echt leuks aan gaan trekken, tot dat ik hoorde dat je er nat bij kon worden…, we gingen survivelen…, tjaa daar ga je niet met mooie kleren heen :cold_sweat:

uuhh weet ik veel :pensive:

mmh ik dacht eerst van :“laat ik mn mooiste shirtje aantrekken, een mooie skinnyjeans, mn prachtige laarzen enz. enz”
maar nu heb ik zoiets van ik ga lekker casual… dan kan ik mn toekomstige klasgenootjes nog verassen met mn mooie kleding:P

dus nu trek ik gewoon mn skinnyjeans aan met n makkelijk zwart truitje, mn uberlekkerzittende-en-mooiezwartelaarzen aan en mn nieuwe tas mee natuurlijk:P dat zal prima zijn denk ik voor de eerste dag :slightly_smiling_face:

mijn nieuwe skinny, met een topje en daaroverheen een heel schattig shirtje en mijn nieuwe witte schoenen

ehh… nog geen idee!

Mijn domme schooluniform, dat bestaat uit streepjesblouse (blauw-wit), en donkerblauwe broek en vest. :frowning_face:

hm mijn bruine skinny met mn sneakers en mn groene vest denkik

OOOOH eerste schooldag van de middelbare?, ik had een zwarte easpack tas, waardoor je benen je benen brak zo laag :e: haha
en een spijkerbroek met een bloesje geloof ik

liefs leonie

Blauwe, uberstrakke skinny, all stars[roze/zwart], hempje + vest en dan me tas met shizzlefrizzle voor school .__. maar wij hebben die dag ook school foto’s dus ik moet wel goed eruit zien. hehe in het eerste jaar was ik vergeten dat het de eerste schooldag was, stond ik daar in me casualkleding en haar in een staart, oi die foto wil ik graaaag vergeten. maar nu ben ik voor bereid!

Gewoon, kleren die een beetje relaxt zitten :roll_eyes:

“Of wat trok je aan natuurlijk”

Ik moet pas over een week m’n rooster ophalen! HAHA (H)

ooo, van de middelbare xP
pff weet ik niet meer. dats vier jaar geleden

Oh ik heb mijn nieuwe super mooie donkerblauwe skinny aan.
bruine balerina’s bruine riem. Wit truitje en mooie sjaal om :slightly_smiling_face:
Maar… ik doe niet iets speciaals aan op de eerste schooldag van het jaar ofzo?:stuck_out_tongue:

Niet dat ik dit aantrek omdat het de eerste schooldag is ofzo XD

Ik heb een gewone broek aan met een lang paars shirt en all stars.