wat to do met treinkaartje..

Heeii meiden, een luxe probleem…

Ik heb een gratis treinkaartje gekregen van me beste vriendin voor 1dag onbeperkt reizen. geldig tot en met 5 aug.

maar ik heb geen idee waar ik naar toe moet en met wie… al mijn vriendinnen zijn op vakantie. en bovendien moet ik elke dag werken. soms sochtends soms smiddags

ik zou dus bijvoorbeeld in me eentje ergens in een grote stad kunnen winkelen maar ik heb geen kleedgeld meer over, en in me eentje is ook niet zo leuk, bovendien kan ik niet lang omdat ik dan savonds weer zou moeten werken.

weet iemand wat ik met het treinkaartje kan doen? niet gebruiken is ook zo zonde…

misschien samen met je moeder?

verkopen? als je twitter of facebook hebt zijn er altijd wel mensen die een kaartje willen overkopen.
je kunt ook met bijv. je moeder of zus naar duitsland toe ofzo en daar dingen bekijken, of naar amsterdam of andere grote steden. en je kunt vast ook wle een x vrij vragen. (:

Je kan naar een festival gaan of, gewoon naar het strand gaan als het mooi weer is :wink:

ja ik kan wel met me moeder winkelen, alleen dus het probleem dat we niet heel ver weg kunnen omdat ik dus optijd terug moet zijn om te werken.

ik mag heus wel een x vrij vragen maar niet 2 dagen van te voren. dusja…

en verkopen is geen optie, aangezien mijn beste vriendin dat al had geprobeerd, niemand hoefde hem, dus gaf ze hem maar aan mij… dan denk ik niet dat mij het wel zal lukken hem nu te verkopen…

Ik heb nog wel Dance Valley kaartjes te koop voor zaterdag :3333.

zomerpark feest venlo :d 2,3,4,5 augustus gers pardoel komt ook enz en de entree is gratis :d

Weet iemand hoe het werkt bij de kaartjes van de spoorvoordeelweken? ik heb treinkaartjes op de post gekregen, ook zo’n NS-meereiskaartje. Is het dan zo dat je 1 kaartje gratis hebt en het andere gewoon moet komen op het station? kan iemand me dit uitleggen?

juist

in je eentje shoppen is ook te doen hooor!

je zou het kaartje kunnen verkopen op marktplaats ik had ook 2 van die kaartjes van de blokker en heb ze binnen 1 minuut verkocht:wink2: op marktplaats dit soort kaartjes zijn erg gewild

Had dit even eerder geplaatst haha, k had m woensdag goed kunnen gebruiken!

Als je niets weet kan je 'm inderdaad altijd nog verkopen, op Marktplaats zie ik ze veel.

Je kunt ook op het station gaan staan, genoeg mensen die daar dan in plaats van zo’n duur kaartje een goedkoper kaartje van jou willen kopen!